Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Experiment Facebook: Doi dolari pe postarea scoasa in evidenta
19 Mai. 2012
2775
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes
Facebook a testat in premiera un serviciu cu plata pentru utlizatori. Testul aduce in prim-plan necesitatea multor utilizatori de a castiga siguranta ca postarile lor sunt vizibile catre prietenii lor. Prin intermediul acestui experiment, utilizatorii serviciului sunt siguri ca postarile lor sunt scoase in evidenta pe paginile prietenilor, noteaza Mediafax.
Cu toate ca discutam despre o companie care a reusit sa atraga joi 16 miliarde de dolari prin intermediul celei mai mari oferte publice initiale derulate vreodaya in domeniul IT, riscurile de epuizare a surselor de venit sunt unele mari si care continua sa preseze conducerea faimosului brand.
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cresterea prepelitelor japoneze
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Cel mai recent experiement gandit si pus la punct de specialistii Facebook a avut loc in Noua zeelanda. Serviciul testat aici se numeste "Highlight" si cere o taxa de doi dolari neo-zeelandezi, echivalentul a 1,53 de dolari americani, in schimbul unei postari scoase in evidenta pe fluxurile prietenilor, noteaza WSJ.
"Acest test are rolul de a sonda interesul pentru aceasta metoda de a transmite informatia catre prieteni", a notat purtatorul de cuvant al Facebook pentru WSJ.
Cu toate acestea, sunt analisti care cred ca Facebook ar putera face trecerea catre o strategie de tip "freemium", un mix intre "free" si "premium", ca in care utilizatorii ar putea avea acces gratuit la servicii de baza si acces premium in schimb unei taxe specifice.
Urmareste-ne pe Google News
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit