Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Factori de risc si conditii de reusita in afaceri

de Bogdan Guta
5138 0 30 Apr. 2015
Dosare de afaceri


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.61
din 9 voturi
RATING UTILIZATORI

Nu exista succes fara risc, deci pe langa factorii de succes ai unei afaceri luati in calcul si factorii de risc.

Iata 3 dintre factorii de risc care se pot transforma in condiitii de reusita in afaceri:

1. Concurenta in afaceri
Cel mai sigur mod de a contracara concurenta este sa va construiti o imagine care sa insemne calitate si oferta diversificata. Veti reusi sa atrageti clienti care, la randul lor, va vor recomanda altora. Comparati periodic preturile dvs cu cele ale concurentei si incercati sa fie, daca este posibil, mai mici decat ale acesteia. Ar insemna un dublu avantaj: atrageti clienti mai multi si aveti un rulaj mai mare al banilor.

2. Personalul
Cheia unei afaceri sta in alegerea angajatilor si buna lor instruire. Spre exemplu, o firma care comercializeaza si instaleaza parchet trebuie sa-si aleaga cu atentie mesterii care vor lucra. Ganditi-va ca de maiestria lor depinde succesul afacerii. Puteti avea, de exmplu, cel mai mic pret de vanzare al parchetului  pe piata, daca angajatii dvs au executat insa o lucrare slaba din punct de vedere calitativ, oamenii va vor ocoli. Instruti-i ca atunci cand instaleaza parchetul unui client sa lucreze ca si cum ar lucra pentru ei.

3. Furnizorii:
Este obligatoriu sa-i alegeti cu foarte mare atentie. Da calitatea parchetului pe care acestia il produc depinde reusita dvs. Bineinteles, trebuie sa va livreze marfa la timp si in bune conditii.

Conditii de succes in afaceri

Pentru o firma care comercializeaza si instaleaza parchet, conditia de reusita este data de capacitatea angajatilor de a executa o lucrare de calitate in termeneul convenit prin contractul incheiat cu clientul.

Altii factori de succes sunt:

Varietatea modelelor de parchet.
O firma care vinde parchet trebuie sa ofere o gama variata de modele, in functie de pret, calitate, grad de finsare, aspect estetic. Cu cat este mai variata oferta cu atat este mai mare numarul de potentiali clienti.

Amplasamentul magazinului/standului.
Magazinul/standul trebuie pozitionat intr-o zona in care se mai afla amplasate si alte magazine cu profil asemanator, o zona deja consacrata prin specificul produselor pe care le ofera. Trebuie sa va ganditi ca dvs nu mizati pe clienti spontani, ci pe oameni care au decis sa faca o investitie destul de mare si care vor sa stie sigur unde merg cand s-au hotarat sa cumpere acest produs.

De asemenea, luati in calcul si accesul usor al mijloacelor de transport, pentru ca va trebui sa incarcati intr-o masina parchetul  pentru a fi transportat.


Tags: afaceriafacererisc in afacertifactori de successucces in afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.61 din 5 - 9 voturi.

Articole conexe

Neintelegeri privind chiria in mall-uri. Afacerile nealimentare ameninta cu boicotul

de Florin P. Amariei
12 Mai 2020
Patronatele din retailul nealimentar solicita proprietarilor de centre comerciale agrearea unei noi intelegeri prin care sa existe chirie zero in...

Ambasadorul SUA, Zuckerman: Huawei este o companie care va va pune in pericol libertatea

de Florin P. Amariei
03 Apr 2020
Adrian Zuckerman, ambasadorul SUA la Bucuresti, spune ca Huawei este o companie care "va va pune in pericol libertatea". Acesta s-a exprimat in...

Fondul de pensii Pilon 2 administrat de NN, in cadere libera

de Florin P. Amariei
02 Apr 2020
Fondul de pensii Pilon 2 (pensii private obligatorii) administrat de NN este in cadere libera. Pandemia Covid-19 se reflecta si in banii romanilor...

Coruptia e o problema majora pentru companiile din Romania, arata CE

de Florin P. Amariei
28 Feb 2020
Comisia Europeana (CE) arata ca firmele din Romania se confrunta cu coruptia in continuare si aceasta ramane o problema majora, in raportul emis...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016