Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Factori de risc si conditii de reusita in afaceri
Nu exista succes fara risc, deci pe langa factorii de succes ai unei afaceri luati in calcul si factorii de risc.
Iata 3 dintre factorii de risc care se pot transforma in condiitii de reusita in afaceri:Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
1. Concurenta in afaceri
Cel mai sigur mod de a contracara concurenta este sa va construiti o imagine care sa insemne calitate si oferta diversificata. Veti reusi sa atrageti clienti care, la randul lor, va vor recomanda altora. Comparati periodic preturile dvs cu cele ale concurentei si incercati sa fie, daca este posibil, mai mici decat ale acesteia. Ar insemna un dublu avantaj: atrageti clienti mai multi si aveti un rulaj mai mare al banilor.
2. Personalul
Cheia unei afaceri sta in alegerea angajatilor si buna lor instruire. Spre exemplu, o firma care comercializeaza si instaleaza parchet trebuie sa-si aleaga cu atentie mesterii care vor lucra. Ganditi-va ca de maiestria lor depinde succesul afacerii. Puteti avea, de exmplu, cel mai mic pret de vanzare al parchetului pe piata, daca angajatii dvs au executat insa o lucrare slaba din punct de vedere calitativ, oamenii va vor ocoli. Instruti-i ca atunci cand instaleaza parchetul unui client sa lucreze ca si cum ar lucra pentru ei.
3. Furnizorii:
Este obligatoriu sa-i alegeti cu foarte mare atentie. Da calitatea parchetului pe care acestia il produc depinde reusita dvs. Bineinteles, trebuie sa va livreze marfa la timp si in bune conditii.
Conditii de succes in afaceri
Pentru o firma care comercializeaza si instaleaza parchet, conditia de reusita este data de capacitatea angajatilor de a executa o lucrare de calitate in termeneul convenit prin contractul incheiat cu clientul.
Altii factori de succes sunt:
Varietatea modelelor de parchet.
O firma care vinde parchet trebuie sa ofere o gama variata de modele, in functie de pret, calitate, grad de finsare, aspect estetic. Cu cat este mai variata oferta cu atat este mai mare numarul de potentiali clienti.
Amplasamentul magazinului/standului.
Magazinul/standul trebuie pozitionat intr-o zona in care se mai afla amplasate si alte magazine cu profil asemanator, o zona deja consacrata prin specificul produselor pe care le ofera. Trebuie sa va ganditi ca dvs nu mizati pe clienti spontani, ci pe oameni care au decis sa faca o investitie destul de mare si care vor sa stie sigur unde merg cand s-au hotarat sa cumpere acest produs.
De asemenea, luati in calcul si accesul usor al mijloacelor de transport, pentru ca va trebui sa incarcati intr-o masina parchetul pentru a fi transportat.
Articole conexe
Nestle va reduce costurile cu 2,8 miliarde de dolari
de Bianca TilaPresedintele ASF: Romania face un pas important in sectorul energetic
de Bianca TilaINS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul creste
de Bianca TilaProducatorii de cacao anticipeaza preturi mai ridicate
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit