Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Gaseste mai mult de lucru prin patru modalitati

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Inceputurile si sfarsiturile de an nu seamana niciodata unele cu altele, cele din urma fiind foarte agitate si stresante. Cand vine vorba de afaceri si de clienti, lucrurile se agita si mai tare. Luna ianuarie este una linistita, incepe lent, fiind cea in care clientii mediteaza la nevoile din acel an, dar se termina foarte ocupat, deoarece toata lumea doreste sa compenseze timpul pierdut cu sarbatorile.

Cei care lucreaza in PR spun ca trebuie sa ai intotdeauna mai mult de lucru decat de obicei. Poate fi o adevarata lupta sa pastrezi volumul de munca acolo unde vrei, asa ca iti prezentam cateva lucruri pe care trebuie sa le tii minte.
 
Nu-ti fie teama sa sugerezi noi idei. Daca crezi ca ceva nou ar putea ajuta un client, sugereaza-i asta. In PR sansele sunt, atunci cand vii cu o idee buna, sa te angajeze pentru a o face sa devina realitate. Mereu trebuie sa vii cu idei noi pentru clienti. Asa ca, odata ce ai venit cu ceva solid, fa tot posibilul ca ei sa stie asta.
 
Voluntar pentru a ajuta o echipa. Atunci cand furnizezi un serviciu, vrei sa fii cunoscut ca fiind util si ca este usor de lucrat cu tine. Pentru asta va trebui sa inveti sa muncesti in echipa. Cel mai bun mod prin care poti incepe sa inveti este voluntariatul. Daca auzi ca clientii tai sunt pe punctul de a achizitiona ceva nou, nu ezita sa le oferi o expertiza, acolo unde se potriveste. Nu trebuie sa astepti ca oamenii sa vina la tine, ci trebuie sa arati ca esti dispus sa lucrezi.
 
Nu te opri niciodata din cautarea unor noi oportunitati. Ca antreprenor nou, acest lucru este unul pe care trebuie sa il inveti foarte rapid. Cand esti ocupat cu clientii existenti, cei noi pot sa se piarda foarte usor. Creeaza-ti un obiectiv prin care sa programezi o noua mobilizare pentru clienti in fiecare saptamana. Acest lucru te va ajuta sa ai tot timpul un flux moderat.
 
Spune "nu" cu intelepciune. Cateodata este dificil sa intorci spatele unei oportunitati de plata, dar, uneori, sa spui "nu" te poate ajuta pe termen lung. Daca esti de acord cu ceva intr-un moment de panica, poate fi contraproductiv si poate afecta relatiile cu clientii. Oportunitatile vin atunci cand nu este intotdeauna potrivit si, daca sfarsesti acceptandu-le, poate fi contraproductiv. Uneori, refuzul pe termen scurt te poate achita mai tarziu si poti evita dezamagirea clientilor.
 
Antreprenoriatul nu este atat de complicat, insa luarea unor decizii corecte poate fi cel mai greu si, in acelasi timp, cel mai usor lucru. Integrarea intr-o echipa, impartasirea ideilor bune si chiar cautarea noilor oportunitati trebuie sa fie cele care sa iti starneasca interesul si pe care trebuie sa le inveti pana ce acestea devin un reflex. Voluntariatul nu va fi niciodata o rusine, iar refuzurile nici pe departe. Afacerile pot deveni o capcana atunci cand nu esti pregatit pentru ele.
 


Tags: afaceriafaceri de succesantreprenoriclientisfaturi

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]