Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

In cat timp va avea firma profit?

In cat timp va avea firma profit?
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

ROI-UL (return on investment) reprezinta o unealta care masoara eficienta investitiilor in afaceri. Antreprenorii si managerii trebuie sa detina abilitatea de a mari nivelul ROI-ului pentru a-si amortiza cheltuielile de investitie si pentru a-si mari profitabilitatea proiectelor.

ROI-ul se calculeaza astfel: ROI=(Castig provenit din investitie -Costurile investiei)/(Costurile investitiei)
 
In prezent, consumatorii afectati de criza economica au devenit mai constienti asupra noilor metode de a-si achizitiona produsele necesare intr-un mod mai eficient, mai economic. 
 
Cu alte cuvinte, antreprenorii si managerii trebuie sa investeasca capital in acele directii care se dovedesc profitabile, care se pliaza cel mai fidel pe nevoile si dorintele clientilor. 
 
Pentru a creste rentabilitatea investitiilor trebuie, in primul rand sa efectuezi masuratori la intervale regulate. In acest fel poate fi tratata orice fluctuatie a ROI-ului in mod corespunzator (schimbare de strategie de marketing, alocarea de fonduri suplimentare pentru departamentul de advertising, elaborarea ofertei de produse, retragerea altor produse s.a.m.d.).
 
Trebuie sa fii in permanenta pregatit sa schimbi cursul investitiilor. Un ROI nemultumitor este indeajuns de convingator pentru a repozitiona strategii de actiune si pentru a elimina produse pentru care se dovedeste ca nu exista interes pe piata. ROI-ul este cea mai eficienta masuratoare a succesului unui proiect.
 
Cresterea vanzarilor este principal a modalitate de crestere a ROI-ului. In functie de tipul afacerii pe care o desfasori, ai la dispozitie mai multe metode de a creste ROI -ul. 
 
Spre exemplu, daca ai o afacere online, un expert in SEO (Search Engine Optimization) te poate aduce pe drumul cel bun. Customer service-ul de calitate, promovarea inteligenta a produselor si asistenta relationistilor publici te vor ajuta, deopotriva, sa maresti profitabilitatea investitiilor. Retinerea si fidelizarea unui numar mai mare de clienti sunt alte modalitati eficiente de crestere a ROI-ului.


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: roireturn on investmentcriza economicaprofitinvestitii in afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]