Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Industria hoteliera trebuie sa le multumeasca turistilor chinezi!

de Ilinca Dobrescu 19 Ian. 2014 2889
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Conform United Nations World Tourism Organization (UNWTO), cheltuielile efectuate de turistii chinezi in 2012 au fost net superioare celor efectuate de germani sau americani, ajungand la sume de peste 100 de miliarde de USD. Astfel, turistii chinezi s-au clasat pe primul loc la nivel globabl, in ceea ce priveste cheltuielile cu turismul.

Iata un domeniu in plina dinamica, o industrie care merita toata atentie din partea investitorilor si antreprenorilor, in 2014 si nu numai.

Conform Capital, turistii chinezi reprezinta segmentul cu cea mai rapida crestere din piata. Astfel, din ce in ce mai multe hoteluri ofera facilitati special concepute pentru ca acest segment sa descopere conditii superioare, confort total. De la papuci si ceaiuri chinezesti, la ziare si canale TV in limba chineza, precum si meniuri cu feluri de mancare chinezeasca, nimic nu este prea mult pentru oaspetii care te ajuta sa obtii profitabilitate maxima.

"Ne asteptam ca 2014 sa fie un an de referinta pentru industria hoteliera. EY anticipeaza pentru anul acesta o crestere a ratelor medii de inchiriere si a gradului de ocupare a camerelor in mai multe piete si in mai multe segmente din industrie, ceea ce va duce la o consolidare a bazelor economice, atragand dupa sine o crestere a preturilor de achizitie a hotelurilor la cheie, in special in orasele cunoscute ca detinand importante puncte de conexiune cu alte destinatii, dar si in piata hoteliera secundara”, declara Michael Fishbin, director global EY Hospitality, citat de Capital.


Tags: afaceri in industria hotelieraindustria hotelieraafacere hotel

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]