Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Magazinele de lana: din nou la moda

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Acest nou val in design a produs pentru magazinele ale caror clientela parea sa dispara un nou impuls: In cartierul berlinez Prenzlauer Berg, Sigrid Henning (38 ani) a deschis de doi ani dragutul sau magazin de lana "loops" (ochi de tricotaj).

Desi in imprejurimi cele mai multe magazine care comercializau lana a trebuit sa fie inchise din cauza clientelei reduse, ea a facut pasul spre independenta si poate azi sa se bucure de o crestere permenenta a numarului de clienti.

Este deja al treilea sezon de cand modelul Heidi Klum si colegele sale poarta din nou bonete de lana tricotate si se ascund in gulere uriase cu ochiuri mari. Si exact din aceasta perioada au inregistrat magazinele cu produse de calitate din lana, cum este si loops, o crestere permanenta a numarului de clienti, care au descoperit moda lucrurilor realizate de ei insisi.

Ghemurile de lana de diferite culori sunt depozitate pana sub acoperis, gata sa fie transformate sub indrumarea lui Sigrid Henning in bonete si pulovere tricotate.

„Regulile de baza ale tricotajului ar trebui sa fie stapanite de clienti, dar relizarea croielii o preluam noi”, spune Sigrid Hennig. Si totusi nu numai hainele, dar si abajururile din lana pentru lampi – desigur cu proiecte proprii – gasesc din ce in ce mai multi prieteni in locuintele moderne.

Inainte de toate datorita dorintei de a fi in pas cu moda si pozitionarea magazinului intr-un anumit cartier deosebit, clientela fidela a magazinului  este formata din tineri si tinere, dar exista si clientii ocazionali.

Investitia initiala: 5.000 euro pentru amenajarea magazinului, stocul de lana si chirie.
Cifra de afaceri: oscilanta, in sezonul de iarna se dubleaza fata de vara. Vara cam 30 de clienti pe zi, iarna 60.




Tags: afacereafacerimagazinlanatricotaje

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]