Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Nestle va reduce costurile cu 2,8 miliarde de dolari

de Bianca Tila 20 Nov. 2024 3
Nestle va reduce costurile cu 2,8 miliarde de dolari
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Nestle va creste publicitatea si marketingul, in timp ce va reduce costurile cu cel putin 2,8 miliarde de dolari pana in 2027.

Nestle vrea sa transforme afacerile cu apa si bauturi premium intr-o unitate globala de sine statatoare. In acelasi timp cauta sa stimuleze cresterea sub noul sau director general Laurent Freixe, a declarat compania.
 
In ceea ce priveste actiunile companiei, acestea au inregistrat scaderi cu 2%.
 
Freixe, care lucreaza de 40 de ani in cea mai mare companie alimentara din lume, a preluat conducerea in septembrie, inlocuindu-l pe Mark Schneider, care a dezamagit investitorii timp de cateva trimestre cu o crestere slaba a volumului vanzarilor.
 
Nestle si-a redus bugetul de marketing si publicitate, investind mai putin in inovare in timpul pandemiei de COVID-19, sub conducerea lui Schneider.
 
Cu toate acestea, repercusiunile continua sa afecteze veniturile companiei elvetiene. Cumparatorii au trecut la marci mai ieftine, mai bine promovate sau mai inovatoare, consumand cota de piata a Nestle.
 
Nestle este proprietarul Nescafe, KitKat si Milo. Compania a declarat ca isi propune sa realizeze economii de costuri pana in 2027, pe langa alte economii de aproximativ 1,2 miliarde de franci elvetieni.
 
Cifra depaseste cele 800 de milioane de euro pe care rivalul mai mic, Unilever, s-a angajat sa ii economiseasca la inceputul anului curent.
 
Nestle a estimat o crestere organica a vanzarilor mai mare de 4% pe termen mediu, intr-un mediu de operare normal si o marja de profit a operatiunii de tranzactionare subiacenta de 17%.
 
Astfel, se compara cu cresterea organica a vanzarilor de aproximativ 2% asteptata pentru anul acesta.
 
Nestle va creste investitiile in publicitate si marketing la 9% din vanzarile totale pana in 2025. Asadar, se va sustine cresterea, potrivit companiei.
 
Ulima data cand aceasta suma a fost cheltuita pe marketing s-a afisat in 2019. In decursul anului trecut, cheltuielile de publicitate si marketing au reprezentat 7,7% din vanzari, o crestere cu 80 de puncte de baza fata de anul 2022, conform celui mai recent raport anual al Nestle lansat in acest an.
 

Nestle

 
Nestle este una dintre cele mai mari companii de produse alimentare si bauturi din lume, avand o istorie bogata si o prezenta globala in peste 190 de tari.
 
Compania a fost infiintata in 1866 de Henri Nestle, un farmacist elvetian, care a dezvoltat primul substitut pentru laptele matern, destinat bebelusilor care nu puteau fi alaptati.
 
De-a lugul timpului, compania a fuzionat si achizitionat alte afaceri, extinzandu-se in diverse segmente, precum produse lactate, cafea, produse alimentare congelate, apa imbuteliata si produse de nutritie.
 
Nestle Romania opereaza din 1995 si ofera o gama variata de produse, precum Nescafe, KitKat, Nesquik, Maggi si Purina.


Bianca Tila de Bianca Tila
Pasionata de zona business, Bianca Tila aduce zilnic in fata cititorilor starea afacerilor de pe piata nationala si internationala. Ofera idei de afaceri rentabile potrivite situatiei actuale, strategii de marketing si modele de afaceri in diverse zone.

Tags: nestlekitkatinvestitiimarketingreducerea costurilor

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Investitiile nete in economia romaneasca au crescut

de Bianca Tila
12 Mar 2024
Investitiile nete realizate in economia nationala au insumat 189,3 miliarde de lei in 2023, in crestere cu 16,6%, fata de anul anterior, conform...

Investitiile straine directe s-au redus

de Bianca Tila
13 Feb 2024
Investitiile directe ale nerezidentilor in Romania s-au redus la 6,587 miliarde de euro in 2023, de la 10,039 miliarde de euro in 2022, conform...

Piata investitiilor imobiliare din Romania s-a injumatatit

de Bianca Tila
12 Sep 2023
In primul semestru al acestui an, piata investitiilor imobiliare din Romania a inregistrat o valoare de 168 de milioane de euro. Aceasta suma este...

Bunnyshell: O noua runda de investitii

de Bianca Tila
26 Iul 2023
Bunnyshell este un stratup romanesc Enterprise SaaS implicat in dezvoltarea software pentru echipe. Acesta lanseaza o noua runda de investitii in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]