Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Notiuni elementare de PR pentru afaceri
Nu multi antreprenori constientizeaza necesitatea cooptarii de relationisti buni pentru succesul afacerilor pe care le detin. Relationistii vin dintr-un domeniu aparte, au o pregatire indelunga in ceea ce priveste imaginea si reputatia unei afaceri, unei companii, unei persoane. De asemenea, departamentul de relatii publice poate salva o companie de la faliment si o poate ridica pe alta la un nivel de vizibilitate optim.
Relatiile publice reprezinta un domeniu care aduce un plus major de recunoastere pentru afacerea dvs, de vizibilitate. Dar acest lucru nu se intampla oricum, ci in modul in care dvs, ca proprietar de afacere doriti sa fiti perceput de public. Relationistii au responsabilitatea de a va aduce afacerea in presa cu ajutorul informatiilor pe care dvs le oferiti la dispozitia lor.Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cresterea prepelitelor japoneze
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Propriul meu plan de afaceri
Departamentul de relatii publice se ocupa intr-o mare parte cu managerizarea situatiilor de criza sau conflict. Sa spunem ca detineti o afacere care se ocupa cu producerea si comercializarea de suc natural de portocale. La un moment dat, un consumator depune o plangere conform careia a gasit intr-un din sticle un capac de pix. Este un exemplu aleatoriu, perfect posibil si foarte clarificator pentru subiectul nostru. Problema care se pune este ce anume veti face mai intai? Discutati cu acel client? Discutati cu presa? Ce spuneti? Cui? Cine spune?
Siragul de intrebari continua, din pacate. Din fericire, pe de alta parte, relationistii sunt aici sa ne ajute. Un departament de PR se va ocupa de orice eveniment neplacut, situatie problematica sau conflict in care este implicata afacerea sau membrii sai constitutivi cu cea mai mare finete.
De asemenea, relationistii se ocupa si cu imaginea anumitor persoane. Spre exemplu, un deputat, un om de afaceri, un fotomodel au nevoie de un relationist care sa ii indrume in cea mai buna directie in preocuparile lor, sa ii ajute sa isi promoveze cea mai buna imagine, sa isi consolideze o reputatie favorabila.
Mai mult, orice informatie noua detineti dvs, ca proprietar de afacere este lansata in presa in cel mai rapid timp de catre relationisti, care, la origine, sunt pe jumatate jurnalisti.
Articole conexe
Presedintele ASF: Romania face un pas important in sectorul energetic
de Bianca TilaProducatorii de cacao anticipeaza preturi mai ridicate
de Bianca TilaPreturile productiei industriale inregistreaza scaderi
de Bianca TilaBRC a afisat un profit net in crestere de 2,22 miliarde lei
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit