Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
O ocupatie destul de rentabila - list broker
Direct advertising (in traducere - reclama directa) - se refera la materialele promotionale, unele tiparite, altele online care sunt distribuite direct consumatorului potential, personal ori prin posta. In ultimul deceniu asemenea tehnici au cunoscut o crestere spectaculoasa, majoritatea specialistilor insistand pe necesitatea pastrarii legaturii cu consumatorul (intr-o maniera cat mai personalizata, umana, directa).
Dar, cum putem afla datele personale (nume, prenume, varsta, sex, adresa si numar de telefon), de exemplu, a 3000 dintre ei? Ajungem acum la instrumentul esential al marketingului modern (si, implicit, al publicitatii stiintifice): banca de date a consumatorilor.Propriul meu plan de afaceri
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Prin alte parti, exista firme specializate care ofera asemenea servicii, inchiriind informatiile detinute (mai mult chiar, o ocupatie destul de rentabila este aceea de list broker, persoana care intermediaza intre firmele specializate si producatorii interesati de datele acestora, retinandu-si un comision de 20%).
Nu va speriati, majoritatea celor arhivati se afla acolo cu asentimentul lor (de curiozitate, cand mai raspundeti la vreo tombola sau mai expediati vreun cupon la concurs, cititi cu atentie continutul sau.
Veti remarca cu aceasta ocazie ca ati semnat, foarte probabil, ca sunteti de acord ca datele voastre personale sa intre in baza de date a organizatorilor). De obicei orice producator serios isi pastreaza o baza de date a clientilor sai, actualizand-o periodic.
Intre metodele de direct advertising (denumit uneori si direct response adverising) se mai numara, alaturi de direct mail, telemarketing-ul (care nu inseamna, asa cum cred multi, prezentarea/vanzarea produsului cu ajutorul emisiunilor televizate, ci prin intermediul telefonului) si TV shopping-ul.
Motivele sunt evidente si extrem de convingatoare:
- a obtine un nou consumator costa producatorul de 5-8 ori mai mult decat il costa mentinerea unui actual consumator;
- 90% din profitul unui producator provine de la cumparatorii "fidelizati" si doar 10% de la clientii sporadici, intamplatori; reducerea, cu numai 5% a
- un consumator loial unui anumit produs cheltuieste, pe parcursul vietii, cateva zeci de mii de dolari (sau, daca vreti, echivalentul in lei) prin achizitionarea repetata a produsului; el reprezinta astfel o veritabila
Campaniile de direct mail sunt frecvente, inregistrand adeseori succese importante in promovarea si vanzarea produselor. Daca, pe de o parte, o asemenea campanie ajunge
Articole conexe
After -school - ce servicii poti oferi si cum sa-ti faci planul de promovare?
de Julian ManescuAfaceri de vanzare? Proiectanti, brokeri sau cumparatori de afaceri de vanzare?
de Maria NicutarBrokeri de afaceri - 6 sfaturi pe care nu ni le da nimeni cand colaboram cu ei
de Maria NicutarWorkshop A_BEST si ABI - Limba engleza pentru brokerii imobiliari
de Matei AntonescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit