Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Peste 1.000 de voluntari inscrisi la GovITHub in mai putin de doua saptamani

de Alina Constantinescu 19 Aug. 2016 6004
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Lansat pe 4 august 2016, programul guvernamental care isi propune sa ii reuneasca pe toti cei dornici sa aduca o imbunatatire a calitatii serviciilor publice in mediul online a fost primit intr-o maniera pozitiva de catre specialisti din industria IT si din mediul antreprenorial atat din tara, cat si din strainatate.

GovITHub este unul din proiectele prin care Executivul incurajeaza inovatia provenita din zona antreprenoriala si cooperarea pentru a depasi barierele birocratice si pentru a implementa proiecte digitale in serviciul cetatenilor. Programul se va desfasura atat cu ajutorul a 10 bursieri pe o perioada de 6 luni, cat si cu ajutorul unor voluntari cu norma de 8 ore/saptamana.

In mai putin de doua saptamani de la lansarea GovITHub, 1070 de persoane s-au inscris pe platforma si si-au exprimat disponibilitatea de a contribui la proiecte open-source de guvernare electronica. De asemenea, 40 de companii si-au exprimat interesul de a sustine programul si de a deveni partenere ale Cancelariei Prim-Ministrului pentru a dezvolta platforme informatice in serviciul cetatenilor.

Din cele peste 1000 de persoane inscrise, cei 10 bursieri precum si contributorii pentru fiecare proiect vor fi selectati de catre o comisie de specialisti IT – in baza unor criterii meritocratice si in functie de propunerile candidatilor. Dat fiind interesul ridicat pentru acest program, responsabilitatea privind alegerea proiectelor, voluntarilor si bursierilor este crescuta. Pentru a asigura un proces transparent si echitabil pentru persoanele interesate, comunitatea IT va fi implicata in procesul de luare a deciziilor. In ceea ce priveste selectia proiectelor, un accent deosebit va cadea asupra impactului pentru cetateni si a fezabilitatii propunerilor transmise.

Comentariile si inscrierile persoanelor interesate sunt analizate de catre echipa responsabila cu programul GovITHub. Pentru a veni in intampinarea nevoilor utilizatorilor, pe platforma http://ithub.gov.ro/ a fost creata o sectiune care cuprinde raspunsuri la cele mai frecvente intrebari cu privire la acest program. Toate celelalte spete semnalate prin intermediul formularului de pe platforma vor fi tratate cu seriozitate, datorita dorintei echipei de a pune in valoare cat mai bine potentialul remarcabil pe care Romania il are in domeniul hi-tech si de inovatie.

Executivul isi reafirma prioritatea de a eficientiza interactiunea romanilor cu administratia publica prin cele mai moderne mijloace – si de a orienta Romania pe traiectoria unui viitor digital; GovITHub face parte din suita de masuri in aceasta directie.


Tags: govithubantreprenoriathub guvern

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]