Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Protectia Consumatorilor: propunere pentru inchiderea definitiva a Hotelului Intercontinental

de Bianca Tila 24 Mai. 2022 479
Protectia Consumatorilor: propunere pentru inchiderea definitiva a Hotelului Intercontinental
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Comisarii de la Protectia Consumatorilor au propus inchiderea definitiva a Hotelului Intercontinental. Aceasta masura a fost luata in urma controalelor succesive care s-au soldat cu amenzi totale de 100.000 de lei.

"Nici dupa trei controale succesive ale ANPC (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, n.r.), Intercontinental nu a reusit sa remedieze neregulile. Concluzia - 100.000 lei amenda si posibilitatea inchiderii hotelului", se arata intr-un comunicat al institutiei.
 
Echipe ale Comisariatului pentru Protectia Consumatorilor Municipiul Bucuresti (CPCMB) au realizat o actiune de control pe data de 19 mai 2022, la Compania Hoteliera Intercontinental Romania SA.
 
"In urma verificarilor, au fost aplicate 6 amenzi contraventionale in valoare totala de 50.000 lei si s-au dispus masurile complementare de oprire definitiva de la comercializare a produselor la care s-au inregistrat nereguli, oprirea temporara a prestarii serviciului pana la remedierea deficientelor a bucatariei, oprirea temporara a prestarii serviciului pana la remedierea deficientelor a 10 camere verificate si a centrului SPA si propunerea sanctiunii complementare de inchidere temporara a unitatii pe o durata de cel mult 6 luni", se precizeaza in documentul citat.
 
Comisarii CPCMB au constatat urmatoarele abateri de la legislatie:
 
- utilizarea unor produse din carne si peste fara elemente de identificare si caracterizare si data limita de consum, elemente fara de care nu se poate stabili conformitatea acestora 
 
- utilizarea unor produse refrigerate cu data durabilitatii minimale schimbata o alta data de expirare (produse carora li s-a schimbat starea termica prin congelare)
 
- folosirea, atat in blocul alimentar, cat si in minibarurile din camere, a unor produse cu data limita de consum depasita 
 
- existenta unor preparate finite calde depozitate la temperatura mediului ambiant sau in spatii frigorifice, fara respectarea conditiilor de temperatura, conform legii
 
- utilizarea, la bucatarie, a unor legume cu modificari organoleptice, precum si a unor produse congelate, cu arsuri de congelare
 
- nerespectarea vecinatatilor produselor alimentare, in spatiile frigorifice, precum si depozitarea bauturilor direct pe paviment
 
- existenta unor conditii igienice necorespunzatoare atat in camerele de hotel, cat si in centrul SPA
 
- lipsa informatii privind utilizarea electronicelor
 
- conditii deficitare de amenajare a spatiilor de cazare, care pot pune in pericol viata sau sanatatea consumatorilor (tencuiala exfoliata, prize desprinse din perete, cabluri neizolate, geamuri crapate, protectia unei trepte de la scara de acces la sauna deteriorata)
 
In ziua urmatoare s-au extins verificarile la toate camerele libere ale hotelului. Acest lucru a fost decis in urma conditiilor igienice si de amenajare deficitare din camere, precum si utilizarii produselor alimentare expirate, intalnite de echipa de control. In acet sens s-au adaugat sanctiuni precum 4 amenzi contraventionale in valoare de 35.000 lei, mentinerea masurii de oprire temporara a prestarii serviciului pana la remedierea deficientelor pentru bucatarie, centrul SPA si 10 camere de cazare, carora li s-au adaugat inca 20 de camere (masura aplicandu-se, in total pentru 30 de camere), precum si propunerea de inchidere temporara a unitatii pe o durata de cel mult 6 luni.
 
"Aceasi situatie s-a intamplat o zi mai tarziu, comisarii constatand din nou neindeplinirea masurilor si gasind, in continuare: materii prime expirate, in spatiul de depozitare al produselor alimentare; preparate finite neetichetate; materii prime congelate cu data limita de c onsum schimbata; preparate gata montate pe farfurii pentru a fi servite, desi bucataria era oprita de la functionare; 2 camere oprite de la functionare, ocupate.
 
Ca atare, a mai fost aplicata o sanctiune contraventionala in valoare totala de 15.000 lei – ajungandu-se, astfel, la un total de 100.000 lei, amenzi, - si s-a propus sanctiunea complementara de inchidere definitiva a hotelului", conform documentului citat.



Tags: grand hotelhotel intercontinentalcpcmb

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]