Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Romania si 'rablele' sale de 120.000 de euro
Dincolo de Trabanturile, Daciile si Oltciturile de pe marginea drumului, ruginite si uitate de proprietari, exista oameni care le-ar putea transforma in adevarate bijuterii pe patru roti, mult mai valoroase decat un automobil nou de serie.
Adalbert Prinzinger, din Satu Mare, detine un atelier pentru restaurarea masinilor de epoca. De la un Ford Mustang T5, acesta a ajuns sa puna pe picioare si un batranel Citroen C4, din 1928.Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Propriul meu plan de afaceri
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Fosta rabla circula si azi pe strazile din Germania, in calitate de taxi. Potrivit lui Prinziger, in Romania exista doar patru ateliere cu patalama de la RAR (Registrul Auto Roman) pentru a executa lucrari de restaurare auto: unul la Constanta, doua la Bucuresti si unul la Satu Mare.
Pesemne ca muncitorii au bataturi in palme, deoarece toate componentele se realizeaza manual. Adalbert a construit 5 masini la comanda si a restaurat alte zeci de „pensionare”. Care este cea mai scumpa masina reconditionata de maestru? Un Opel Kapitan Cabrio din 1951, unicat, de 70.000 marci. Restaurarea acestuia a costat 40.000 de euro!
Printre romanii cu stare care detin asemenea bijuterii se numara:
Laurentiu Straulat – Detine distribuitorul de farmaceutice Relad si o colectie de 35 de masini de epoca.
Ion Tiriac – Al doilea cel mai instarit roman, are peste 20 de masini de epoca
Elan Schwartzenberg – Detine City Park si o „echipa” formata din 14 masini de epoca – Mercedes, Volvo, Ford.
Regele Mihai – Regele Mihai are sase masini din al Doilea Razboi Mondial. Batranul rege nu a colaborat insa cu atelierele din Romania, preferand propriul atelier din Elvetia, pentru restaurarea rablelor de valoare.
Radu Mazare – excentric din fire, detine sase masini de epoca superbe, de care are mare grija.
Cele mai scumpe masini de epoca din lume
Mercedes 300 SLR 722 – 33 milioane dolari
Ferrari 250 GTO 1962 – 28,5 milioane dolari
Mercedes W196 1954 – 24 milioane dolari
Ferrari 250 Testarossa 1957 – 12 milioane dolari
Ferrari 250 GT California Spider – 10,8 milioane dolari
Bugatti 57S Atlante – 4,6 milioane dolari
Shelby Cobra Daytona Coupe, CXS2287 – 4,4 milioane dolari.
Articole conexe
Salina artificiala. Afacerea perfecta din mediul urban
de Bianca Tila4 plus 1 sfaturi pentru o afacere de succes
de Florin Amariei6 pasiuni pe care le poti transforma rapid in afacere
de Florin AmarieiAfacere cu partenerul de viata
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit