Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Romanii prefera in continuare cumparaturile din magazinele fizice

de Florin Amariei 31 Aug. 2021 1346
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Sectorul online romanesc a crescut exponential in pandemie, dar romanii prefera in continuare sa mearga in marile centre comerciale.

Aproximativ 41% dintre respondenti prefera sa achizitioneze un dispozitiv inteligent pentru gospodarie dintr-un magazin fizic, in schimb persoanele cu varsta sub 35 de ani sunt mai inclinate sa faca achizitii din magazinele fizice decat consumatorii mai in varsta.
 
"In timp ce tehnologiile digitale se raspandesc cu o viteza ametitoare sub influenta masurilor restrictive adoptate la nivel national, achizitia din magazinele fizice ramane in topul preferintelor pentru utilizatorii de tehnologii digitale in gospodarii", arata cercetarea.
 
Potrivit studiului, 39% dintre respondenti ar prefera sa viziteze un magazin fizic pentru achizitionarea unui dispozitiv mobil sau a unui pachet de servicii mobile, procent care creste la 41% cand este vorba de cumpararea unui dispozitiv inteligent pentru gospodarie.
 
"In pofida efortului sustinut de comunicare a beneficiilor noilor tehnologii si canale digitale in relatia dintre clienti si furnizori, gospodariile prefera achizitia din magazinele fizice si contactul audio cu operatorul uman, subliniind necesitatea unei abordari unitare a conceptului de 'experienta a clientului'. In acelasi timp, evidentiaza importanta unei abordari echilibrate a tehnologiei, cu acces la operatori umani, empatici si educati in privinta serviciilor si produselor ofertate", a declarat Cristian Carstoiu, Partener Consultanta, EY Romania.
 
In acelasi timp, 42% dintre consumatori prefera liniile telefonice de asistenta, deoarece considera ca nu isi pot transmite eficient nemultumirile fara a vorbi cu un operator, iar 45% sunt de parere ca solicitarile complexe nu pot fi gestionate prin intermediul mesageriei instantanee.
 
Cunoasterea celor mai recente produse si servicii de catre consumatori este surprinzator de limitata, potrivit studiului. Mai putin de jumatate dintre membrii gospodariilor (42%) inteleg functiile produselor dedicate gospodariilor inteligente si doar 37% percep beneficiile tehnologiei mobile 5G.
 
De asemenea, aproape o treime (32%) considera serviciile de comunicatii foarte dificil de inteles, in timp ce 36% au dificultati in a face diferenta intre serviciile oferite de diversii furnizori de conectivitate in banda larga.
 
"Este de remarcat faptul ca utilizatorii din grupa de varsta 45-54 de ani intampina cele mai putine probleme in a intelege serviciile (29%), fata de 36% dintre cei din intervalul 18-24 de ani", sustin autorii studiului.


Florin Amarieide Florin Amariei
Pasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.

Tags: romaniafacericumparaturimagazine fizice

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

IKEA reduce preturile in Romania

de Bianca Tila
08 Feb 2024
IKEA Romania va reduce preturile pentru 4.794 de produse pe parcursul anului fiscal 2024. Unora dintre cele mai accesibile articole din prezent li se...

Preturile productiei industriale au scazut mai putin in Romania comparativ cu UE

de Bianca Tila
05 Feb 2024
Preturile produselor au afisat in luna decembrie 2023, fata de luna noiembrie 2023, o scadere de 0,9% in Uniunea Europeana si un declin de 0,8% in...

Cifra de afaceri din serviciile de piata prestate intrepriderilor a crescut cu 13,1%

de Bianca Tila
22 Ian 2024
Cifra de afaceri din serviciile de piata prestate in principal intreprinderilor a crescut in primele 11 luni ale anului trecut, in termeni nominali,...

Portofoliul de asigurari Aeron Romania va fi preluat de Asirom

de Bianca Tila
17 Ian 2024
Portofoliul de asigurari al sucursalei Aeron in Romania va fi transferat la Asirom Vienna Insurance Group, in urma achizitionarii de catre Vienna...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]