Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Romanii prefera in continuare cumparaturile din magazinele fizice

de Florin P. Amariei
356 0 31 Aug. 2021
Dosare de afaceri


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Sectorul online romanesc a crescut exponential in pandemie, dar romanii prefera in continuare sa mearga in marile centre comerciale.

Aproximativ 41% dintre respondenti prefera sa achizitioneze un dispozitiv inteligent pentru gospodarie dintr-un magazin fizic, in schimb persoanele cu varsta sub 35 de ani sunt mai inclinate sa faca achizitii din magazinele fizice decat consumatorii mai in varsta.
 
"In timp ce tehnologiile digitale se raspandesc cu o viteza ametitoare sub influenta masurilor restrictive adoptate la nivel national, achizitia din magazinele fizice ramane in topul preferintelor pentru utilizatorii de tehnologii digitale in gospodarii", arata cercetarea.
 
Potrivit studiului, 39% dintre respondenti ar prefera sa viziteze un magazin fizic pentru achizitionarea unui dispozitiv mobil sau a unui pachet de servicii mobile, procent care creste la 41% cand este vorba de cumpararea unui dispozitiv inteligent pentru gospodarie.
 
"In pofida efortului sustinut de comunicare a beneficiilor noilor tehnologii si canale digitale in relatia dintre clienti si furnizori, gospodariile prefera achizitia din magazinele fizice si contactul audio cu operatorul uman, subliniind necesitatea unei abordari unitare a conceptului de 'experienta a clientului'. In acelasi timp, evidentiaza importanta unei abordari echilibrate a tehnologiei, cu acces la operatori umani, empatici si educati in privinta serviciilor si produselor ofertate", a declarat Cristian Carstoiu, Partener Consultanta, EY Romania.
 
In acelasi timp, 42% dintre consumatori prefera liniile telefonice de asistenta, deoarece considera ca nu isi pot transmite eficient nemultumirile fara a vorbi cu un operator, iar 45% sunt de parere ca solicitarile complexe nu pot fi gestionate prin intermediul mesageriei instantanee.
 
Cunoasterea celor mai recente produse si servicii de catre consumatori este surprinzator de limitata, potrivit studiului. Mai putin de jumatate dintre membrii gospodariilor (42%) inteleg functiile produselor dedicate gospodariilor inteligente si doar 37% percep beneficiile tehnologiei mobile 5G.
 
De asemenea, aproape o treime (32%) considera serviciile de comunicatii foarte dificil de inteles, in timp ce 36% au dificultati in a face diferenta intre serviciile oferite de diversii furnizori de conectivitate in banda larga.
 
"Este de remarcat faptul ca utilizatorii din grupa de varsta 45-54 de ani intampina cele mai putine probleme in a intelege serviciile (29%), fata de 36% dintre cei din intervalul 18-24 de ani", sustin autorii studiului.


Tags: romaniafacericumparaturimagazine fizice

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afacerile cu gunoaie prospera in Romania

de Florin P. Amariei
03 Sep 2021
Afacerile cu importuri de gunoaie prospera in Romania, numarul firmelor care au o astfel de activitate triplandu-se in ultimii 10 ani. "De la...

INS: Afaceristii se asteapta la scumpiri

de Florin P. Amariei
29 Mar 2021
Institutul National de Statistica (INS) arata intr-un nou sondaj ca afaceristii din Romania se asteapta la scumpiri in urmatoarele trei luni....

Firmele din Romania, pe ultimul loc la folosirea dispozitivelor online

de Florin P. Amariei
12 Mar 2021
In mod surprinzator, doar 7% din companiile din Romania folosesc dispozitive conectate online. Tara noastra e pe ultimul loc in UE la acest capitol....

Stefanini deschide un Centru Operational de Securitate in Romania

de Florin P. Amariei
04 Mar 2021
Tara noastra primeste inca o confirmare ca poate fi un hub regional de securitate cibernetica, dupa ce grupul brazilian Stefanini a anuntat ca...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2021: 5 afaceri cu Profit Maxim explicate detaliat
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de Afaceri pentru 2021: 5 afaceri cu Profit Maxim explicate detaliat

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2021: 5 afaceri cu Profit Maxim explicate detaliat
Idei de Afaceri pentru 2021: 5 afaceri cu Profit Maxim explicate detaliat
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2021







 
[x]