Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Solutie ieftina de autopromovare pentru afaceri: Comunicatul de presa
Intr-o era in care cautam din ce in ce mai multe solutii pentru o promovare eficace, antreprenorii si managerii recurg la eliberarea comunicatelor de presa si acest lucru se dovedeste un real succes. Va vom explica, mai departe, cum se elibereaza comunicatele de presa si la ce elemente ale sale trebuie sa dati atentie pentru a fi preluate de presa.
In primul rand, sa stabilim clar ce este si ce nu este un comunicat de presa. Este un mesaj cu valoare de stire si nu trebuie sa sune ca reclama la adresa companiei dvs.Cresterea prepelitelor japoneze
Cultura castravetelui anti-diabet
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
In acest sens, trebuie sa delegati un specialist din domeniu pentru a-l redacta conform regulilor acceptate de jurnalisti. Veti elibera acest comunicat, iar cei care il vor considera valoros il vor publica in cadrul publicatiilor pentru care activeaza.
Comunicatul de presa nu trebuie lansat cu ocazia fiecarui eveniment care se petrece in cadrul unei firme sau companii, indiferent de importanta sa.
Trebuie sa dati un comunicat atunci cand aveti informatii valoroase de transmis, informatii care intereseaza publicul si care sunt in ton cu preocuparile societatii intr-un anumit moment. In cadrul comunicatului trebuie sa va asigurati ca ati raspuns la intrebarile „cine?”, „ce?”, „unde?”, „cand?”, „de ce?”.
De multe ori, companiile uita ca nu toti cititorii au de-a face cu specificul domeniului in care acestea activeaza si lanseaza comunicate intesate de elemente de jargon. Este bine sa le folositi in numar redus si sa le explicati in mod clar.
De asemenea, ganditi-va ca multe comunicate nu se mai modifica si se publica asa cum au fost trimise. De aceea este esential sa dati atentie datelor si limbajului folosit.
O regula de baza de care trebuie sa tineti cont pentru a usura munca jurnalistilor este de a va imparti textul comunicatului in titlu, primul paragraf si restul textului. Subiectul trebuie sa se regaseasca in titlu si in primul paragraf, iar in restul textului trebuie sa includeti detaliile. In acest fel este mai usor pentru jurnalisti sa va citeasca, sa va evalueze si sa va publice textul.
Nu dati comunicate prea lungi sau cu informatii lipsa. Vor fi modificate atunci cand se decide sa fie trimise spre publicare. Se poate sa se taie informatii pe care le-ati fi vrut incluse mai mult decat pe cele ramase in articolul publicat de presa.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2025
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit