Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sporeste vizibilitatea afacerii tale, folosind ...

de Silviu Marian Banila 17 Apr. 2015 3686
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Aici sunt multe de mentionat. Iata doar cateva moduri de a atrage atentia: baloane, bannere, mascote, firme luminoase, masini inscriptionate, manechine din plastic etc.

Alte modalitati conventionale si neconventionale "de a iesi in fata" sunt:

● Tine usile magazinului deschise, nu inchise, cu exceptia toamnei/iernii.
● Apeleaza la reclama neconventionala.
● Scapa de produsele de prisos, prin lichidari de stoc masive. Orice reducere inseamna acapararea de noi clienti, care va vor recomanda si prietenilor.
● Afiseaza o imagine optimista!
Da, o imagine optimista. Nu te ascunde in spatele unei mime grave, care denota nesiguranta. Nu uita ca esti imaginea afacerii tale.

Am abordat ghidul „Guerilla Marketing“ din dorinta de a-ti oferi o alternativa curajoasa. Chiar si atunci cand esti cu un pas in urma, poti face doi pasi in fata.

Lista ideilor lansate de marketerul Sam Decker nu este batuta in cuie. O poti perfectiona dupa bunul plac. S-ar putea ca in toiul noptii sa fii lovit de o idee absolut geniala, care va pune concurenta cu botul pe labe.

S-ar putea sa intri cu un tanc Panzer pe terenul lor, nimicind totul in calea ta. Desigur, metaforic. Si desigur, cu prudenta. Legile care reglementeaza bunul simt pe piata afacerilor sunt perimate.

Daca ai de gand sa privesti cum concurenta te contracareaza folosind tehnici neloiale, atunci acest articol n-o sa-ti aduca niciun beneficiu. Doar lupta isteata de idei te va aduce in fata. Reactioneaza. Si care este cea mai buna lupta, daca nu conservarea portofoliului de clienti zambitorisi mulțumiti? Cum sa te promovezi, daca nu prin calitate si deschidere fata de clienti?




Tags: promovaremarketingclienti

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Restaurantele vor fi obligate sa ofere gratuit apa clientilor

de Bianca Tila
21 Mar 2024
Restaurantele, barurile, cantinele si firmele de catering vor fi obligate, prin lege, sa le ofere apa potabila clientilor care vor cere acest lucru....

Covrigarie. Cine sunt clientii si cum ii atrageti?

de Idei de afaceri
12 Ian 2023
Consumatorii de covrigi fac parte din toate categoriile sociale, avand orice varsta. Segmentul de piata reprezentativ este alcatuit...

5 avantaje ale magazinului online: 24/7 deschis pentru un numar mai mare de clienti

de Idei de afaceri
01 Iul 2022
Industria tehnologica se dezvolta pe zi ce trece atat de repede incat nu ne mai gandim la bani atunci cand platim un produs, ci la card, telefon sau...

After -school - ce servicii poti oferi si cum sa-ti faci planul de promovare?

de Julian Manescu
24 Nov 2015
Inainte de a incepe activitatea, trebuie sa stii exact ce servicii oferi. Dar mai ales: pentru cati copii, cu ce varste, cate ore, daca le asiguri...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]