Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Strategii de comercializare a invitatiilor si felicitarilor handmade

de Silviu Marian Banila 29 Sep. 2020 4671
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Felicitarile au avantajul ca pot asigura un volum mai mare al vanzarilor decat invitatiile, strategiile de comercializare fiind in principiu urmatoarele:

Metoda cea mai practica si cea mai la indemana consta in stabilirea unor colaborari cu diverse magazine (librarii, pape tarii, magazine de cadouri, de decoratiuni etc.), care sa fie de acord sa gazduiasca in incinta lor un stativ rotativ cu felicitarile dvs. si sa se ocupe totodata si de vanzarea lor propriu-zisa.

Pot fi chiar si magazine mici de cartier (de confectii, de incaltaminte, buticuri), important este ca stativul sa fie expus intr-un loc foarte vizibil, astfel incat clientii sa ia imediat contact cu el. Daca felicitarile sunt lucrate cu mare atentie la detalii si au un aspect sic, fiti convins ca ele le vor starni imediat privitorilor dorinta de a le achizitiona.

Nu uitati ca ele pot fi cum parate nu numai pentru a fi trimise cuiva, ci si pe post de obiec te decorative, pentru a „insufleti“ o vitrina de exemplu. Dorinta de achizitionare se naste spontan, ca urmare nu conteaza prea mult cadrul in care potentialii clienti iau contact cu aceste felicitari.

Aceasta metoda de distributie a felicitarilor este avantajoasa din toate punctele de vedere: patronii pot castiga un comision frumusel sacrificand doar un sfert de metru patrat din spatiul lor (atat ocupa stativul cu felicitari), iar dvs. nu trebuie decat sa treceti o data la cateva zile pe la fiecare punct de vanzare pentru a realimenta stativul cu felicitari si pentru a colecta banii.

Daca reusiti sa puneti la punct o relatie de acest gen cu patronii a cinci magazine este suficient. Spre exemplu, daca fiecare dintre aceste magazine vinde fie si numai 10 felicitari pe zi, intr-o luna vindeti fara probleme 1.500 de bucati.

Cele mai avantajoase sunt magazinele frecventate de turistii straini (situate in holurile hotelurilor), magazinele de lux (orice fel de magazin de lux, indiferent ca vinde haine, cosmetice sau bijuterii) si, mai ales, florariile. Florarii exista in orice oras si este clar ca cine intra aici are ceva de sarbatorit: aniversarea cuiva, o cununie, un botez, o mutare in casa noua etc. Daca tot achizitioneaza un buchet de flori de cateva zeci de lei, cu siguranta va fi dispus si sa dea 7-8 lei pe o felicitare de exceptie, care sa insoteasca buchetul.

Vanzarile cunosc un salt impresionant in zilele cu sfinti mari (Sfantul Ion, Sfintii Constantin si Elena, Sfanta Maria, Sfintii Mihail si Gavril, Sfantul Andrei), cand sunt o multime de sarbatorite: Ioana, Andreea, Maria, Mariana, Gabriela, Miha ela etc. In aceste zile, felicitarile dvs. comercializate in florarii pot purta un mesaj personalizat, sub forma unei banderole – „La multi ani, Andreea!“ – fapt care le sporeste considerabil atractivitatea.

Important! Cand mergeti pentru prima oara intr-un astfel de magazin, cu scopul de a initia o colaborare de succes cu patronul respectiv, trebuie sa respectati cateva reguli de bunsimt mergeti imbracat in tinuta de afaceri, inmanati o carte de vizita atractiva, prezentarea felicitarilor o faceti aratand o mapa aspectuoasa cu mostre, fiecare mostra avand o eticheta cu cod si cu pret, vorbiti calm, fara sa va precipitati. Prima impresie e decisiva, iar cineva care se prezinta ca un profesionist si face o prima impresie favorabila va fi ascultat cu mare atentie.

Dar cel mai important argument al dvs. va fi pana la urma aspectul felicitarilor! Puteti chiar testa diferite combinatii de culori, dar fiti convins in orice moment ca nimic nu poate compensa bunul-gust si preocuparea pentru a oferi un produs de calitate.
De obicei, odata ce ati stabilit o relatie functionala cu cateva magazine pentru distributie, puteti sa le lasati marfa insotita doar de factura, urmand ca aceasta sa fie platita intr-un interval de timp rezonabil.


Tags: afacerefelicitarifelicitari handmadevanzare felicitariinvitatiimagazin

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Salina artificiala. Afacerea perfecta din mediul urban

de Bianca Tila
02 Mai 2024
Salinele artificiale au un raport considerabil la sanatatea oamenilor din mediul urban. In conditiile in care nu locuiti pe langa Prahova, Sibiu sau...

Magazin online cu produse bio. Model plan de afaceri

de Idei de afaceri
12 Iul 2024
Desi poate e greu de crezut, afacerile cu produse bio se inmultesc pe zi ce trece. Chiar si in conditii economice precare, acestea reusesc sa...

5 avantaje ale magazinului online: 24/7 deschis pentru un numar mai mare de clienti

de Idei de afaceri
01 Iul 2022
Industria tehnologica se dezvolta pe zi ce trece atat de repede incat nu ne mai gandim la bani atunci cand platim un produs, ci la card, telefon sau...

Romanii prefera in continuare cumparaturile din magazinele fizice

de Florin Amariei
31 Aug 2021
Sectorul online romanesc a crescut exponential in pandemie, dar romanii prefera in continuare sa mearga in marile centre comerciale. Aproximativ...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]