Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Strategii de comercializare a invitatiilor si felicitarilor handmade
Felicitarile au avantajul ca pot asigura un volum mai mare al vanzarilor decat invitatiile, strategiile de comercializare fiind in principiu urmatoarele:
Metoda cea mai practica si cea mai la indemana consta in stabilirea unor colaborari cu diverse magazine (librarii, pape tarii, magazine de cadouri, de decoratiuni etc.), care sa fie de acord sa gazduiasca in incinta lor un stativ rotativ cu felicitarile dvs. si sa se ocupe totodata si de vanzarea lor propriu-zisa.Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cultura de sofran
Pot fi chiar si magazine mici de cartier (de confectii, de incaltaminte, buticuri), important este ca stativul sa fie expus intr-un loc foarte vizibil, astfel incat clientii sa ia imediat contact cu el. Daca felicitarile sunt lucrate cu mare atentie la detalii si au un aspect sic, fiti convins ca ele le vor starni imediat privitorilor dorinta de a le achizitiona.
Nu uitati ca ele pot fi cum parate nu numai pentru a fi trimise cuiva, ci si pe post de obiec te decorative, pentru a „insufleti“ o vitrina de exemplu. Dorinta de achizitionare se naste spontan, ca urmare nu conteaza prea mult cadrul in care potentialii clienti iau contact cu aceste felicitari.
Aceasta metoda de distributie a felicitarilor este avantajoasa din toate punctele de vedere: patronii pot castiga un comision frumusel sacrificand doar un sfert de metru patrat din spatiul lor (atat ocupa stativul cu felicitari), iar dvs. nu trebuie decat sa treceti o data la cateva zile pe la fiecare punct de vanzare pentru a realimenta stativul cu felicitari si pentru a colecta banii.
Daca reusiti sa puneti la punct o relatie de acest gen cu patronii a cinci magazine este suficient. Spre exemplu, daca fiecare dintre aceste magazine vinde fie si numai 10 felicitari pe zi, intr-o luna vindeti fara probleme 1.500 de bucati.
Cele mai avantajoase sunt magazinele frecventate de turistii straini (situate in holurile hotelurilor), magazinele de lux (orice fel de magazin de lux, indiferent ca vinde haine, cosmetice sau bijuterii) si, mai ales, florariile. Florarii exista in orice oras si este clar ca cine intra aici are ceva de sarbatorit: aniversarea cuiva, o cununie, un botez, o mutare in casa noua etc. Daca tot achizitioneaza un buchet de flori de cateva zeci de lei, cu siguranta va fi dispus si sa dea 7-8 lei pe o felicitare de exceptie, care sa insoteasca buchetul.
Vanzarile cunosc un salt impresionant in zilele cu sfinti mari (Sfantul Ion, Sfintii Constantin si Elena, Sfanta Maria, Sfintii Mihail si Gavril, Sfantul Andrei), cand sunt o multime de sarbatorite: Ioana, Andreea, Maria, Mariana, Gabriela, Miha ela etc. In aceste zile, felicitarile dvs. comercializate in florarii pot purta un mesaj personalizat, sub forma unei banderole – „La multi ani, Andreea!“ – fapt care le sporeste considerabil atractivitatea.
Important! Cand mergeti pentru prima oara intr-un astfel de magazin, cu scopul de a initia o colaborare de succes cu patronul respectiv, trebuie sa respectati cateva reguli de bunsimt mergeti imbracat in tinuta de afaceri, inmanati o carte de vizita atractiva, prezentarea felicitarilor o faceti aratand o mapa aspectuoasa cu mostre, fiecare mostra avand o eticheta cu cod si cu pret, vorbiti calm, fara sa va precipitati. Prima impresie e decisiva, iar cineva care se prezinta ca un profesionist si face o prima impresie favorabila va fi ascultat cu mare atentie.
Dar cel mai important argument al dvs. va fi pana la urma aspectul felicitarilor! Puteti chiar testa diferite combinatii de culori, dar fiti convins in orice moment ca nimic nu poate compensa bunul-gust si preocuparea pentru a oferi un produs de calitate.
De obicei, odata ce ati stabilit o relatie functionala cu cateva magazine pentru distributie, puteti sa le lasati marfa insotita doar de factura, urmand ca aceasta sa fie platita intr-un interval de timp rezonabil.
Articole conexe
Salina artificiala. Afacerea perfecta din mediul urban
de Bianca TilaMagazin online cu produse bio. Model plan de afaceri
de Idei de afaceri5 avantaje ale magazinului online: 24/7 deschis pentru un numar mai mare de clienti
de Idei de afaceriRomanii prefera in continuare cumparaturile din magazinele fizice
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit