Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Tehnici inteligente de mentinere a unui mediu favorabil la locul de munca

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Locul de munca este, in viziunea prea multor angajati si chiar si angajatori, un spatiu sobru, plictisitor si plin de rutina. Angajatii isi pierd motivatia, performantele scad, vanzarile scad si ele si afacerile se duc de rapa mai repede decat ne-am astepta. Adevarul este ca succesul in afaceri consta in mentalitatea angajatorilor si in mentalitatea angajatilor. De aceea, mediul construit la locul de munca trebuie sa fie unul potrivit sa ne inspire, sa ne motiveze si sa ne aduca starea emotionala de care avem nevoie pentru afaceri profitabile.

Haideti sa vedem cateva tehnici inteligente prin care reusim cu usurinta maxima sa mentinem un mediu favorabil la locul de munca, un mediu care sa ne creasca productivitatea si eficienta cu care activam:

1.    Afacerile profitabile detin angajatori dispusi sa ofere un bonus lunar pentru toti angajatii care nu intarzie nici macar un minut. De fiecare data cand un angajat intarzie i se scad bani din bonusul pe care il va primi la sfarsit de luna. Angajatii vor fi mai mult decat motivati sa apara la timp la birou si lucreaza mai eficient datorita beneficiilor oferite de angajatorii lor.

2.    Afacerile profitabile detin angajatori gata sa serbeze ziua fiecarui angajat la birou. Fie ca este vorba despre clasicul tort, sau despre un cadou cu cina pentru doi, optiunile sunt numeroase si motiveaza angajatii in mod considerabil. Climatul de la locul de munca se schimba mai mult decat v-ati fi asteptat si relatiile intre angajati si intre angajati si dvs se intaresc foarte multe.

3.    Raspundeti cu toata intelegerea fata de evenimentele fericite si cele mai nefericte din vietile angajatilor dvs. Angajatii se casatoresc, au un botez, sunt bolnavi, samd. Aratati-va intelegerea si empatia atunci cand este cazul si faceti-i sa inteleaga ca sunteti un sprijin pentru ei.

4.    Cu fiecare ocazie potrivita, oferiti cadouri angajatilor pentru copiii lor, pentru sotii lor sau pentru sotiile lor. Aceste mici atentii sunt dovezi vii ca va pasa, ca sunteti constient de faptul ca au familii si au nevoi mai mari.  




Tags: motivare angajatiangajatorcadouri angajatiafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]