Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Tehnici verificate de evitare a riscurilor aferente in afaceri

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Orice afacere vine cu propriul sau set de riscuri si probleme. Sunt specifice unui anumit domeniu sau pentru industria in care activati. Expertii ne recomanda sa ne luam masurile de precautie pentru a le minimaliza sau elimina in masura in care acest lucru este posibil. Cooptarea personalului specializat este un element vital care ajuta afacerile sa nu se prabuseasca.

Cu siguranta am intalnit toti afaceri care au cunoscut declinuri importante in activitatea lor. Sunt companii mari care au fost si sunt ferite de riscuri datorita specialistilor din multe domenii, specialisti care pot scadea nivelul de riscuri la care este supusa o afacere. Acestia trebuie sa detina abilitatea de a le prevedea si anticipa.

Iata cateva metode prin care orice antreprenor poate evita riscurile majore in afaceri:

1.    Prima regula de baza este sa aflati in deplina legalitate cu toate aspectele activitatii din cadrul afacerii dvs. De la contractele de lucru ale angajatilor, pana la prezentarea clara si reala a tuturor ingredientelor produselor dvs, totul trebuie mapat pe legislatia in vigoare care va reglementeaza afacerea.

2.    Cooptati un avocat cu experienta care sa va ajute sa incheiati cele mai avantajoase contracte cu angajatii, furnizorii, partenerii de afaceri samd. De multe ori, antreprenorii se gasesc implicati in procese costisitoare si care darama reputatii. Toate aceste probleme pot fi minimalizate sau eliminate daca aveti alaturi de dvs un profesionist priceput.

3.    Angajati doar personal de incredere. Fie ca recurgeti la a va coopta membrii familiei sau angajati doar pe baza recomandarilor cunostintelor apropriate, recrutarea de personal nu trebuie sa aiba la baza doar existenta specializarilor, ci si nevoia de personalitati integre.

4.    Planificati orice pentru cel mai rau scenariu posibil. Sa spunem ca doriti sa lansati un nou produs. Ei bine, este recomandat sa alocati fonduri mai mari decat va arata cifrele de pe hartie, o perioada de timp pentru implementarea proiectului care sa depaseasca asteptarile generale samd. Totul trebuie sa vina cu o asigurare ca daca se intampla ceva neplanificat, afacerea dvs nu va avea de suferit.




Tags: afaceririscuri afaceriafacereparteneri de afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]