Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Top 3 probleme care vor trezi neincrederea angajatilor tai!

de Victor Oancea 16 Sep. 2013 2542
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Increderea angajatilor nostri reprezinta unul dintre factorii decisivi pentru succesul intregii afaceri. Daca acestia nu au incredere in compania pe care o reprezinta, nivelul lor de performanta va fi unul extrem de scazut fata de nivelul potential. Asa ca o prima regula de aur pentru ca lucrurile sa mearga bine in afacerea ta este sa investesti in consolidarea increderii de care beneficiezi din partea oamenilor tai.

In principiu, nivelul de teama din randul angajatilor este puternic redus in momentul in care rezolvam urmatoarele 3 probleme:

1. Transparenta in tot ceea ce se intreprinde in compania/firma ta!
Transparenta trebuie sa fie un must-have in orice afacere. Daca angajatii tai simt ca afacerea functioneaza intr-un mod neclar, daca simt ca se petrec schimbari suspicioase, nivelul lor de incredere va scadea in mod dramatic pana in momentul in care superiorii lor le clarifica situatia.

La fel se intampla in cazul afacerilor in care anumite procese le sunt straine angajatilor. Angajatii din departamentul de marketing ar trebui sa cunoasca personalul de la productie si invers. Toti oamenii trebuie sa inteleaga care este ciclul de viata al unui produs, cum se promoveaza, ce feedback ofera clientii si ca fondatorii afacerii depun eforturi solide pentru ca experienta acestora sa fie una memorabila!

2. Ne tinem promisiunile fata de angajati si fata de clienti. Nu demult am avut ocazia sa discut cu un om de afaceri care mi-a povestit despre o experienta extrem de interesanta. Angajatii din cadrul unui departament au fost martorii unei convorbiri intre un superior si un client nemultumim de produsele achizitionate.

Superiorul si-a incalcat promisiunea facuta in timpul actului de vanzare. A distorsionat realitatea si totul s-a terminat, evident, cu o nemultumire reala din partea clientului in cauza. Rezultatul a fost unul dramatic. Clientului nu i s-a rezolvat nemultumirea iar nivelul increderii angajatilor in compania lor a scazut in mod dramatic. Mai mult, unii angajati au considerat natural sa preia un astfel de comportament in relatia cu proprii lor clienti.

Concluzia este ca superiorii reprezinta modele pentru angajatii lor si ca nu doar felul in care ii tratezi pe ei conteaza, ci si felul in care ii tratezi pe cei din jur. Un om care isi minte clientii iti demonstreaza ca acelasi lucru il poate face si in relatia cu tine.

3. Promovarile se petrec rapid, in mod brusc, fara argumente solide. Nu putem intotdeauna sa explicam angajatilor nostri de ce se petrec anumite modificari in organigrama, insa este total necesar. Doar in momentul in care putem sa dam argumente solide care sa ne sprijine decizia de promovare a angajatilor, putem sa castigam increderea tuturor.

Nu va bazati pe faptul ca fiecare va privi in propria sa ograda. Suntem oameni, suntem curiosi cu totii, suntem puternic competitivi si ne place sa avem parte de explicatii rationale pentru lucrurile care se petrec in jurul nostru.


sursa foto: www.sxc.hu


Tags: incredere angajatiincredere afaceriafaceripromovare angajatitransparenta afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

INS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul creste

de Bianca Tila
07 Nov 2024
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) a inregistrat cresteri, in primele noua...

INS: Cifra de afaceri din comertul cu ridicata a inregistrat scaderi

de Bianca Tila
24 Oct 2024
Cifra de afaceri din comertul cu ridicata (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) a inregistrat scaderi, in perioada 1 ianuarie - 31...

S-a finalizat clasamentul companiilor romanesti. Cifra de afaceri este de 270,56 miliarde de euro

de Bianca Tila
08 Oct 2024
Camera de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR) a finalizat clasamentul companiilor romanesti. In competitia pentru primele 10 pozitii au intrat...

INS: Cifra de afaceri din comert a inregistrat scaderi in 2024

de Bianca Tila
26 Sep 2024
Cifra de afaceri din comertul cu ridicata (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) a afisat scaderi, in perioada 1 ianuarie - 31 iulie...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]