Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Transmite mesajul tau publicitar prin cadouri practice!
Tricouri, sepci, agende, calendare, pixuri, brichete, brelocuri, insigne, scrumiere, suporti pentru pahare, mouse-pad-uri, cani personalizate... In doua cuvinte: materiale promotionale.
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cresterea prepelitelor japoneze
Intr-o lume pe care nu ne-o mai putem imagina fara publicitate, piata produselor personalizate este in continua crestere, la fel si oportunitatile de afaceri pe aceasta piata.
Pentru intalnirile de afaceri, lansarea de produse si servicii, premiile concursurilor de fidelitate sau evenimente pe care le organizeaza sau sponsorizeaza (spectacole, concerte), firmele apeleaza tot mai des la aceste forme de publicitate. Dincolo de faptul ca transmit mesajul lor publicitar, materialele promotionale le ajuta sa ofere clientilor si potentialilor lor clienti si un cadou practic, de folosinta mai indelungata.
In timp ce firmele mari nici nu mai concep construirea unui buget de publicitate care sa nu includa materialele promotionale, cheltuind zeci sau chiar sute de milioane de lei pentru productii de mii de bucati, firmele mici, nou aparute pe piata, incearca si ele sa faca fata noilor provocari publicitare si sa-si adapteze din mers bugetul pentru includerea in strategia lor de marketing a acestor forme de promovare.
Daca marcile de succes sunt imprimate in serii de mii de exemplare de catre producatori industriali, comenzile firmelor mici si mijlocii, in serii de cateva zeci sau sute de bucati, sunt preluate de micii producatori de materiale promotionale. Pentru ca potentialul comenzilor de serii mici este urias (proportional cu numarul firmelor mici si mijlocii), ne propunem sa speculam aceasta din urma oportunitate de afaceri.
Am mai adauga aici un alt argument important: nevoia tot mai mare a consumatorilor individuali de personalizare a cadourilor pe care le fac celor dragi. De la un mesaj simpatic, fotografia lor, a partenerului, prietenillor, formatiei preferate, bebelusului, cainelui sau masinii familiei, pana la momente din viata – cabana in care si-au petrecut vacanta, pestera pe care au descoperit-o, pestele prins in Delta, primii pasi ai copilului, etc. –, toate aceste instantanee, imprimate pe un tricou sau pe o cana, pot deveni un cadou placut si nu foarte scump pe care il pot face apropiatilor. Si ei apeleaza, evident, tot la micii producatori de obiecte personalizate.
Continuare atelier pentru imprimari diverse.
Articole conexe
Nestle va reduce costurile cu 2,8 miliarde de dolari
de Bianca TilaPresedintele ASF: Romania face un pas important in sectorul energetic
de Bianca TilaINS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul creste
de Bianca TilaProducatorii de cacao anticipeaza preturi mai ridicate
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit