Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Transmite mesajul tau publicitar prin cadouri practice!

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Tricouri, sepci, agende, calendare, pixuri, brichete, brelocuri, insigne, scrumiere, suporti pentru pahare, mouse-pad-uri, cani personalizate...  In doua cuvinte: materiale promotionale. 



Intr-o lume pe care nu ne-o mai putem imagina fara publicitate, piata produselor personalizate este in continua crestere, la fel si oportunitatile de afaceri pe aceasta piata.

Pentru intalnirile de afaceri, lansarea de produse si servicii, premiile concursurilor de fidelitate sau evenimente pe care le organizeaza sau sponsorizeaza  (spectacole, concerte), firmele apeleaza tot mai des la aceste forme de publicitate. Dincolo de faptul ca transmit mesajul lor publicitar, materialele promotionale le ajuta sa ofere clientilor si potentialilor lor clienti si un cadou practic, de folosinta mai indelungata.

In timp ce firmele mari nici nu mai concep construirea unui buget de publicitate care sa nu includa materialele promotionale, cheltuind zeci sau chiar sute de milioane de lei pentru productii de mii de bucati, firmele mici, nou aparute pe piata, incearca si ele sa faca fata noilor provocari publicitare si sa-si adapteze din mers bugetul pentru includerea in strategia lor de marketing a acestor forme de promovare.

Daca marcile de succes sunt imprimate in serii de mii de exemplare de catre producatori industriali, comenzile firmelor mici si mijlocii, in serii de cateva zeci sau sute de bucati, sunt preluate de micii producatori de materiale promotionale. Pentru ca potentialul comenzilor de serii mici este urias (proportional cu numarul firmelor mici si mijlocii), ne propunem sa speculam aceasta din urma oportunitate de afaceri.

Am mai adauga aici un alt argument important: nevoia tot mai mare a consumatorilor individuali de personalizare a cadourilor pe care le fac celor dragi. De la un mesaj simpatic, fotografia lor, a partenerului, prietenillor, formatiei preferate, bebelusului, cainelui sau masinii familiei, pana la momente din viata – cabana in care si-au petrecut vacanta, pestera pe care au descoperit-o, pestele prins in Delta, primii pasi ai copilului, etc. –, toate  aceste instantanee, imprimate pe un tricou sau pe o cana, pot deveni un cadou placut si nu foarte scump pe care il pot face apropiatilor. Si ei apeleaza, evident, tot la micii producatori de obiecte personalizate.

Continuare atelier pentru imprimari diverse.



Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]