Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Visezi sa devii organizator de locuinte si birouri? Iata cum iti pornesti afacerea!

de Ilinca Dobrescu 18 Feb. 2013 2988
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Organizatorii de locuinte si de birouri pot parea oameni de care chiar nu avem nevoie. Multi spun ca aceste servicii sunt simple mofturi, servicii destinate celor care se plictisesc sau au prea multi bani si nu au ce face cu ei. Adevarul este ca si serviciile de organizare de nunti erau privile la fel acum cativa ani si iata in ce stadiu a ajuns industria acum.

Pe acelasi model se pot intampla lucrurile si acum, asa ca sa ramanem cat mai deschisi catre potentialele oportunitati de afaceri care, de ce nu, ne-ar putea aduce multi bani! Si adevarul este ca discutam despre servicii din ce in ce mai cerute in afara, peste frontiera, dar si in Romania.

Desigur, discutam despre o audienta-tinta formata din consumatori care detin venituri mult peste medie si de acest aspect trebuie sa tinem cont de la bun inceput. Trebuie sa luam in considerare acest aspect pentru a oferi servicii clar definite pentru cerintele acestor potentiali consumatori, pentru a ne customiza mesajele de marketing si pentru a impune politici de pret potrivite.

Mai mult, este vital sa intelegem la ce anume se refera aceste servicii si ce tip de nevoi si dorinte acopera acestea:

- persoane ocupate care au nevoie de organizare perfecta la locul de munca;
- persoane care detin locuinte de suprafata redusa si au nevoie de sisteme de organizare si depozitare pe masura;
- persoane care au nevoie de profesionisti care sa puna in ordine in maniera in care este organizata locuinta personala.

Profesionstii organizatori vor primi cerintele consumatorilor alaturi de un buget fix, o limita marginala sub care sa achizitioneze produsele necesare. Acestia vor depune toate eforturile pentru a gasi piesele de mobilier potrivite si restul accesoriilor, pe baza schemei arhitecturale a locuintei/biroului.

Un aspect esential pentru succes in gasirea cat mai multor clienti ramane portofoliul cu lucrari, cu recomandari, aparitii in media, poze de inalta calitate before&after, liste de servicii si preturile corect impuse.

Nu in ultimul rand, trebuie sa constientizam ca acest domeniu este inca in faza de inceput in Romania. Si aici apar si avantaje si dezavantaje. Clientii se gasesc mai greu si sunt mai dificil de convinsi sa aloge buget solid in vederea obtinerii acestor servicii. Pe de alta parte, daca stam sa privim peste frontiera, la maniera in care aceasta industrie s-a dezvoltat si continua sa se dezvolte, am putea spune ca primii intrati in domeniu vor fi si cei mai castigati. La urma urmei, reprezinta un pas inspirat sa iti dezvolti o afacere intr-un domeniu in care competitia inca nu a apucat sa se dezvolte in mod consistent.

Mult succes si afaceri cat mai banoase!


sursa foto: www.sxc.hu


Tags: organizator de locuinteorganizator de birouriorganizare locuinteafaceri ca organizator

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]