Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Visezi sa devii organizator de locuinte si birouri? Iata cum iti pornesti afacerea!
Organizatorii de locuinte si de birouri pot parea oameni de care chiar nu avem nevoie. Multi spun ca aceste servicii sunt simple mofturi, servicii destinate celor care se plictisesc sau au prea multi bani si nu au ce face cu ei. Adevarul este ca si serviciile de organizare de nunti erau privile la fel acum cativa ani si iata in ce stadiu a ajuns industria acum.
Pe acelasi model se pot intampla lucrurile si acum, asa ca sa ramanem cat mai deschisi catre potentialele oportunitati de afaceri care, de ce nu, ne-ar putea aduce multi bani! Si adevarul este ca discutam despre servicii din ce in ce mai cerute in afara, peste frontiera, dar si in Romania.Cultura de sofran
Propriul meu plan de afaceri
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cresterea prepelitelor japoneze
Desigur, discutam despre o audienta-tinta formata din consumatori care detin venituri mult peste medie si de acest aspect trebuie sa tinem cont de la bun inceput. Trebuie sa luam in considerare acest aspect pentru a oferi servicii clar definite pentru cerintele acestor potentiali consumatori, pentru a ne customiza mesajele de marketing si pentru a impune politici de pret potrivite.
Mai mult, este vital sa intelegem la ce anume se refera aceste servicii si ce tip de nevoi si dorinte acopera acestea:
- persoane ocupate care au nevoie de organizare perfecta la locul de munca;
- persoane care detin locuinte de suprafata redusa si au nevoie de sisteme de organizare si depozitare pe masura;
- persoane care au nevoie de profesionisti care sa puna in ordine in maniera in care este organizata locuinta personala.
Profesionstii organizatori vor primi cerintele consumatorilor alaturi de un buget fix, o limita marginala sub care sa achizitioneze produsele necesare. Acestia vor depune toate eforturile pentru a gasi piesele de mobilier potrivite si restul accesoriilor, pe baza schemei arhitecturale a locuintei/biroului.
Un aspect esential pentru succes in gasirea cat mai multor clienti ramane portofoliul cu lucrari, cu recomandari, aparitii in media, poze de inalta calitate before&after, liste de servicii si preturile corect impuse.
Nu in ultimul rand, trebuie sa constientizam ca acest domeniu este inca in faza de inceput in Romania. Si aici apar si avantaje si dezavantaje. Clientii se gasesc mai greu si sunt mai dificil de convinsi sa aloge buget solid in vederea obtinerii acestor servicii. Pe de alta parte, daca stam sa privim peste frontiera, la maniera in care aceasta industrie s-a dezvoltat si continua sa se dezvolte, am putea spune ca primii intrati in domeniu vor fi si cei mai castigati. La urma urmei, reprezinta un pas inspirat sa iti dezvolti o afacere intr-un domeniu in care competitia inca nu a apucat sa se dezvolte in mod consistent.
Mult succes si afaceri cat mai banoase!
sursa foto: www.sxc.hu
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit