Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

50 de branduri fascinante si necesitatea viziunii in afaceri

de Maria Nicutar 07 Sep. 2011 4840
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile nu au unde sa mearga fara viziune. Elementele din care sunt compuse afacerile nu detin o congruenta, o sincronizare benefica daca detinatorii afacerilor nu au o viziune in centrul activitatii lor. Viziunea este mai presus de misiune sau de scop, de tel. Viziunea este asemanatoare unei obsesii si este vitala pentru eliberarea drumului de bariere si obstacole in calea antreprenorilor din mediul business.

Iata topul celor mai fascinante branduri in Romania, top realizat de compania Unlock Market pentru publicatia Biz:

1.    Ferrari
2.    Discovery
3.    Facebook
4.    ProTv
5.    Porche
6.    Swatch
7.    Heineken
8.    Murfatlar
9.    Stella Artois
10.    Harley Davidson

Mai urmeaza, in ordinea clasarii :Panasonic, YouTube, Milka, Jack Daniels, Pampers, Yamaha, Sony, Samsung,  L’Oreal, Kinder, Vichi, Puma, MTV, Joe, Duracell, Gerovital, Coca-Cola, Philips, Rom, Levi’s, Adidas, National Geographic, Nokia, Yahoo, Adevarul, Microsoft, Volvo, Zara, Dove, Coccolino, Hochland, Apple,Vodafone, Google, Napolact, Dorna, Nike, Orange, Borsec si Durex.

Toate sunt branduri de care am auzit, pe care le folosim, pe care le respectam si in functie de care ne orientam pe piata produselor ce apartin unor anumite profiluri. Ne atrage longevitatea marcilor, a brandului, a unei afaceri stabile si solide pe piata pe care se dezvolta. Ne atrage imaginea pe care si-o promoveaza, setul de principii la care adera, misiunea in functie de care se misca in aglomeratia de afaceri care parca nu stiu incotro se indreapta si ce au de facut.

Adevarul este ca prea putine afaceri merg dincolo de scopurile de scurta durata, imediate si detinatorii lor nu vad linia din spatele imediatului orizont, nu detin o viziune spre care sa se tinda in pasi strategici. Pe aceasta fundatie se cladeste un adevarat imperiu, un brand care reuseste sa fascineze, sa castige inimi de clienti si sa sadeasca o fidelitate extrema in mintile lor.




Tags: brandafaceriafacereantreprenoriviziune afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

Ideea ta de afacere te poate face MILIONAR

de Adina Vasile
22 Apr 2016
Acum ceva timp am vazut la televizor un documentar referitor la istoria Internetului si cum a transformat acesta modul nostru de a face afaceri in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]