Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
50 de branduri fascinante si necesitatea viziunii in afaceri
Afacerile nu au unde sa mearga fara viziune. Elementele din care sunt compuse afacerile nu detin o congruenta, o sincronizare benefica daca detinatorii afacerilor nu au o viziune in centrul activitatii lor. Viziunea este mai presus de misiune sau de scop, de tel. Viziunea este asemanatoare unei obsesii si este vitala pentru eliberarea drumului de bariere si obstacole in calea antreprenorilor din mediul business.
Iata topul celor mai fascinante branduri in Romania, top realizat de compania Unlock Market pentru publicatia Biz:Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
1. Ferrari
2. Discovery
3. Facebook
4. ProTv
5. Porche
6. Swatch
7. Heineken
8. Murfatlar
9. Stella Artois
10. Harley Davidson
Mai urmeaza, in ordinea clasarii :Panasonic, YouTube, Milka, Jack Daniels, Pampers, Yamaha, Sony, Samsung, L’Oreal, Kinder, Vichi, Puma, MTV, Joe, Duracell, Gerovital, Coca-Cola, Philips, Rom, Levi’s, Adidas, National Geographic, Nokia, Yahoo, Adevarul, Microsoft, Volvo, Zara, Dove, Coccolino, Hochland, Apple,Vodafone, Google, Napolact, Dorna, Nike, Orange, Borsec si Durex.
Toate sunt branduri de care am auzit, pe care le folosim, pe care le respectam si in functie de care ne orientam pe piata produselor ce apartin unor anumite profiluri. Ne atrage longevitatea marcilor, a brandului, a unei afaceri stabile si solide pe piata pe care se dezvolta. Ne atrage imaginea pe care si-o promoveaza, setul de principii la care adera, misiunea in functie de care se misca in aglomeratia de afaceri care parca nu stiu incotro se indreapta si ce au de facut.
Adevarul este ca prea putine afaceri merg dincolo de scopurile de scurta durata, imediate si detinatorii lor nu vad linia din spatele imediatului orizont, nu detin o viziune spre care sa se tinda in pasi strategici. Pe aceasta fundatie se cladeste un adevarat imperiu, un brand care reuseste sa fascineze, sa castige inimi de clienti si sa sadeasca o fidelitate extrema in mintile lor.
Articole conexe
10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani
de Florin AmarieiOmul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.
de Silviu-marian BanilaIn afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip
de Codrina LaiuIdeea ta de afacere te poate face MILIONAR
de Adina VasileAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit