Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Advertising-ul pe intelesul antreprenorilor si managerilor

de Maria Nicutar 21 Mai. 2011 4481
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Faptul ca detineti un produs excelent nu va fi de ajuns pentru a va aduce in fruntea concurentei. Aveti nevoie de promovare, iar aceasta activitate va consuma timpul si banii intr-un mod ineficient daca nu detineti expertiza in domeniu.

Alternativa este angajarea unei echipe de advertiseri care sa proiecteze un produs publicitar eficace intr-un timp mai scurt decat v-ar lua dvs. Responsabilitatea acestora este de a va pune la dispozitie cel mai bun mesaj publicitar adresat catre audienta potrivita si la cel mai bun pret.

Odata cu dezvoltarea canalelor media au aparut si conditiile necesare pentru orice antreprenor sau manager de a-si gestiona in mod autonom metodele de promovare a unei afaceri.

Rezultatul final al unei campanii publicitare este reclama, ea putand fi proiectata si de persoanele nespecializate in sfera advertising-ului. Rezultatele nu sunt intotdeauna cele la care am sperat.

Pentru ca o campanie de advertising de succes aveti nevoie de:

1.    Un mesaj clar care sa convinga audienta sa va aleaga produsele, serviciile si sa ignore concurenta. In mesaj trebuie sa includeti elementele planului de marketing.

2.    Un canal media adecvat mesajului si audientei careia va adresati. Stabilirea acestuia rezulta din documentarea si cercetarea pietei si a produsului in profunzime. Cui se adreseaza produsul/serviciul nostru? Ce varste au acestia? Ce canal media prefera? Daca sunt  cititori de presa scrisa, ce publicatii prefera?

3.    Un moment oportun lansarii mesajului.

Exista doua tipuri de advertising:

1.    Advertising-ul de produs – promoveaza un produs sau un serviciu existent in portofoliul unei firme/organizatii/institutii

2.    Advertising-ul de institutie – promoveaza imaginea unei afaceri/organizatii ca tot unitar

De ce aveti nevoie de publicitate:

•    Advertising-ul informeaza, convinge si aminteste. Ofera informatii impachetate inteligent, convinge audienta sa va cumpere produsele/serviciile si aminteste celor vechi ca sunteti inca pe piata si va dezvoltati.

•    Va creste profitul. Vanzarile datorate promovarii sunt cele care fac diferenta intre succes si esec in afaceri.

•    Va creeaza o imagine favorabila pentru afacerea dvs.

Cand sa apelati la serviciile unei agentii de publicitate si de ce se merita:

1.    Nu sunteti pregatit sa proiectati un mesaj publicitar eficient

2.    Nu va cunoasteti audienta

3.    Nu aveti timp sa va ocupati de aceasta activitate si doriti sa va promovati produsul/serviciul urgent

4.    Doriti o echipa de experti pentru promovarea produsului/serviciului. Nu faceti rabat de la calitate!

5.    Detineti bugetul necesar contractarii unei agentii de publicitate. Suma necesara poate fi privita ca o investitie in viitorul afacerii. Fara promovare nu ati inregistra aceleasi vanzari.

Datorita campaniilor de publicitate aveti ocazia sa va faceti cunoscuta afacerea si intreaga gama de produse dintr-un singur foc. Puteti castiga de partea dvs clienti noi, ii puteti fideliza pe cei vechi si recastiga pe cei pe care i-ati pierdut.



Tags: produsadvertiseriantreprenormanageradvertisingcampanii publicitare

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

In goana dupa clienti - idei ingenioase de impachetare a produselor

de Teo Manole
13 Iun 2016
Cum lumea continua sa evolueze, cresc si cerintele pentru portabilitatea produselor. Suntem o specie interesanta de consumatori. Vrem sa accesam...

A fi antreprenor poate cere transpiratie si lacrimi

de Dan Iacobescu
02 Nov 2015
In primii ani antreprenorii invata cum sa-si invinga frica de esec. Procesul poate duce frica pana in maduva oaselor si nopti nedormite. Este...

3 trucuri pentru a organiza mintea unui antreprenor foarte ocupat

de Andrioae Ruxandra
18 Oct 2014
Un antreprenor trebuie sa isi puna gandurile in ordine, astfel incat afacerea sa functioneze in mod adecvat. David Levitin, autorul cartii ”The...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]