Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afaceri bine coapte, invelite in povesti remarcabile

de Maria Nicutar 28 Apr. 2014 2821
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Sarbatorile de Paste nu ar putea fi la fel de frumoase fara un produs cunoscut de orice roman, din orice colt al lumii, oriunde s-ar afla. Orice ar face in momentul in care in Romania se sarbatoreste Pastele, romanul se va gandi, fara doar si poate, la pace sufleteasca, la lumina, mese alaturi de cei dragi si... la cozonaci.

Este un produs traditional cu origini indepartate. Stra-stra-strabunicile noastre framantau aluat proaspat de cozonac si, de-a lungul timpului, au reusit sa transmita mai mult decat simple retete pentru un produs de patisserie. Au lasat mostenire nu un produs, ci o experienta iar experientele vand cel mai bine. Produsul golit de experienta nu poate ajunge niciodata la valoarea si potentialului experientei.
 
Cozonacul nu poate fi redus niciodata la coca, drojdie, cacao si nuci proaspete. Cozonacul este o experienta in sine si se va vinde intotdeauna, fara sa fie nevoie sa fie pus pe accent pe locul lui aparte in cadrul sarbatorilor de Paste, de Craciun si nu numai.
 
Un alt exemplu lamuritor este urmatorul. Ganditi-va la Ikea. Oamenii nu vand mobila si produse de uz casnic. Nimeni nu tine minte doar suma de produse cumparate. La finalul zilei, ajungi acasa cu produse exceptionale si cu o experienta pe care, mai mult sau mai putin, o vei pretui, intr-o masura variabila. Poate este cafeaua pe care o bei cat timp te uiti pe catalog. Poate este linistea de care ai parte cand poti sa iti alegi mobila de dormitor stiind ca fiica ta este la locul de joaca, sub supravegherea personalului. Poate este o cina luata la mese aranjate ca la mama acasa, dupa cumparaturi.
 
Pentru fiecare, experienta se schimba, insa nu dispare niciodata din peisaj. Iar aceasta experienta te capteaza si iti imprima in minte o perceptie care te va face sa revii, oricand doresti un produs nou.
 
Este clar faptul ca mobila buna vei gasi si in alte magazine. Este clar ca delicioase sunt si gauffre-le frantuzesti si placintele americane. Insa cozonacul aduce cu sine o experienta pe care o poti intregi doar cu ajutorul unui produs care are anexata o perceptie clara. Iar Ikea vinde mai mult decat mese de cafea si comode de calitate.
 
Este dificil de constientizat pentru numerosi antreprenori. Multi vor considera ca un produs bun se vinde de la sine, fara marketing, fara promovare, fara putina psihologie si arta in a creiona si consolida o experienta, o putere de perceptie care se va atasa in mintea consumatorului.
 
Ce suntem fara aceste perceptii? Suntem simple produse intr-un ocean de concurenti. Suntem produse care nu vor avea niciodata sansa sa isi devanseze concurenta. Suntem marci lipsite de atasament din partea  audientei-tinta. Si aici se termina sansele de succes in mediul de afaceri.
 
Nu uitati ca nu livrati simple produse si servicii, ci experiente, povesti remarcabile care vor potenta nivelul de profitabilitate al afacerilor voastre! Si nu exista nicio alta cale catre inimile consumatorilor vostri…
 
Mult succes si afaceri prospere!



Tags: afaceri de succesafaceri prospere

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Secretul pentru afaceri de succes: puterea prezentului

de Maria Nicutar
07 Ian 2015
Eckhart Tolle se poate sa fie un nume cunoscut si pentru tine. Este faimos pentru milioane de oameni din intreaga lume. Si nu pentru ca este frumos,...

Secretul unei afaceri de succes? Totul pleaca de la oamenii din echipa...

de Maria Nicutar
25 Mar 2013
Secretul unei afaceri de succes... Iata o fraza care poate parea total inutila pentru ca multi afaceristi stiu ca nu exista o reteta singulara care...

3 sfaturi pentru femeile care isi doresc cariere sau afaceri de succes!

de Maria Nicutar
15 Mar 2013
Vrem cariere de succes si apoi si afaceri care sa ne aduca profituri mari, faima si recunoastere in mediul de afaceri. Vrem sa fim independente si sa...

Vreti afaceri de succes? Luati-va o slujba mai intai!

de Maria Nicutar
04 Iun 2012
Cate esecuri descoperim in mediul de afaceri, in fiecare zi? Sunt prea multe si majoritatea sunt esecuri foarte mari, esecuri care duc direct sau...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]