Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afacerile care vor prospera intotdeauna ...

de Maria Nicutar 15 Apr. 2013 3480
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Un om mai bun din toate punctele de vedere? Devenim profesionisti mai eficienti, afaceristi mai productivi, experti cu putere mai mare de inovare, mame mai dedicate, tatici mai priceputi, iubiti mai intelegatori, carieristi mai motivati sa progresam in mersul nostru samd.

In cateva cuvinte, am pictat un mic univers de dorinte ce asteapta sa fie indeplinite. Si sunt dorinte si poti fi privite si ca necesitati, in acelasi timp. Ce conteaza cel mai mult este faptul ca se cer indeplinite si aici trebuie sa intervina produse si servicii de calitate, care sa mearga la tinta, care sa le acopere intr-o masura perfecta si cu rezultate exceptionale.

Aici se afla si punctul central pe care sa mizati pentru o afacere cu care sa dati lovitura in 2013, 2014, 2015 si oricand mai vreti voi. Cu alte cuvinte, mizam pe acele servicii si produse care ne transforma in oameni mai buni, in profesionisti de calitate inalta, in tot ce ne dorim noi sa devenim.

In mod real, constientizam faptul ca aceste dorinte sunt cele pe care tindem intotdeauna sa le acoperim. Si suntem dispusi sa investim intr-un ghid care ne ajuta sa devenim experti in contabilitate, intr-un laptop care ne permite sa muncim mai rapid, mai eficient, cu rezultate net superioare fata de cele oferite in acest moment.

Ce conteaza cel mai mult este sa intelegem si care este maniera in care sa ne comunicam mesajele de marketing. Este esential sa oferim potentialului client imaginea sa imbunatatita, potentialul sau viitor, o imagine in care sa se regaseasca in mod ideal. Acestea sunt tintele pe care oamenii de orice varsta, profesie si statut social, si le propun.

Dar ce conteaza cel mai mult este ca mesajul de promovare sa vina in mod natural ca atasament al unui produs/serviciu care sa prezinte aceste functii de imbunatatire a unui om, in variate directii de actiune.

Asa ca noi va recomandam ca in 2013 sa va puneti cateva intrebari destul de spinoase: Cum imi ajut eu clientii sa devina mai buni? Cum le simplific viata? Ce castiga daca imi cumpara produsele si serviciile? Cat de mult ar avea de pierdut daca maine nu ar mai putea sa imi foloseasca produsele si serviciile? In ce fel ii ajut eu sa progreseze in viata lor? Cum le imbunatatesc eu viata profesionala sau viata personala? Ce loc ocupa brandul meu in viata lor?

Si daca puteti da raspunsuri cu toata naturaletea si cu zambetul pe buze, va spunem noi ca sansele de succes sunt de partea voastra. In caz contrar, se cere o revizuire a planului de afaceri si a produselor si serviciilor pe care le detineti in portofoliu. Se poate ca solutia ideala pentru a va revitaliza vanzarile sa existe mai aproape decat va imaginati.

Dar pentru ca acest lucru sa se intampla, trebuie sa stiti unde va pozitionati in inima clientilor si cum sa ajungeti mai aproape de centru!

Mult succes si afaceri prospere!

sursa foto: www.sxc.hu


Tags: afacerisuccesafaceri profitabile

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei de afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]