Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Afaceristi, ce lasati in urma?
„Pentru a deprinde democratia, romanii vor avea nevoie de 20 de ani”, ne atentiona Silviu Brucan imediat dupa Revolutie. Acest ragaz s-a terminat. E timpul sa aflam in ce fel s-a facut business in Romania de cand s-au deschis granitele.
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cresterea prepelitelor japoneze
Oameni care ne intereseaza au parcus niste pasi. Au inaintat, au mers lateral s-au au preferat sa faca cale intoarsa. Unele etape le-au sarit, din necunostinta. Ce mai, doua decenii fierbinti ca niste covrigi din Buzau scosi din cuptor, in care unii nu au fost norocosi, nu au avut nas si nici consultanti. Altii, dimpotriva. Zambesc si acum, dupa criza.
E timpul ca despre toate acestea sa se povesteasca. Si nu in cateva randuri dictate prin telefon colegilor mei din presa. Ma gandesc la carti care sa imbogateasca cultura de business romaneasca.
E o datorie morala pe care oamenii de afaceri o au.
E momentul sa se uite peste umar la lucrurile pe care le-au lasat in urma lor. Incercarile, deciziile, problemele pe care le-au intampinat de-a lungul timpului, oamenii pe care s-au bazat. Trebuie numiti, scosi in fata.
Cum au supravietuit sau tocmai, de ce nu au rezistat concurentei pietei. Toate ne vor fi de folos.
Suntem saraci, dragi cititori. Numai o privire fugara peste titlurile de business si imi veti da dreptate. Cartile despre cum am facut business in Romania sunt aproape inexistente.
Voi saluta decizia companiei Avon Cosmetics care a lansat povestea celor 13 ani in Romania. E prima data cand un brand se dezvaluie gol in fata publicului: asa cum e el, cum ii sunt oamenii, cu bune si mai putin bune, cu incercari, bucurii, plansete, cu curaj.
Si Aviad Meitar, cel care a pus bazele Companiei Pepsi in Romania in anii ’90, a lansat de curand o astfel de carte – „An Unimaginable Journey”. Este mai putin despre tarele de corporatie si mai mult o experienta umana. Afacerea vazuta din interior. O aventura de antreprenoriat. Autorul a motivat decizia sa prin faptul ca era o promisiune, o obligatie de a impartasi povestea. Managerii care isi fac griji ca este o activitate dificila, Meitar ii contrazice: „S-a scris singura. M-am asezat la laptop si am pierdut notiunea timpului si a locului. 99% din informatii erau in capul meu”.
Asadar, inarmati-va cu stilouri. Permiteti-va un exercitiu de sinceritate si intoarceti-va in timp. Avem nevoie de ghidarea dumneavoastra!
Articole conexe
Afaceristi, ce lasati in urma?
de Mihai Cristian StirbuO poveste despre tine
de Maria NicutarDe ce esueaza afaceristii in primii ani de la start-up?
de Maria NicutarCum se pregatesc carieristii si afaceristii veritabili de Paste?
de Adela SimonescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit