Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Angajati lenesi, angajati productivi...
Ne-am obisnuit sa gandim in termeni de angajati lenesi si angajati productivi. Asta este tot. Vedem lumea in doua culori si nu lasam optiuni pentru tonuri si tonalitati. Nu exista gri, nu exista scuze, nu exista context. Te uiti pe foaia de rezultate si dai verdictul: am de-a face cu un lenes sau am de-a face cu o adevarata furnica.
Adevarul este ca niciodata nu ar trebuie sa vedem lumea din 2 perspective unice: da si nu, oameni rai si oameni buni, angajati lenesi si angajati harnici, sefi buni si sefi rai, salariati prosti si salariati destepti, mama rea si mama buna ... Ati prins ideea.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cresterea prepelitelor japoneze
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Ce lipseste din toata aceasta ecuatie? Lipseste contextul. Si oricat de greu ar fi, mai ales acum pe timp de criza, contextul trebuie sa aiba cea mai mare importanta pentru noi, angajatorii. De ce? Pentru ca din cauza lipsei accentului pe context, poti ramane fara un om bun. Il consideri lenes si il dai afara sau nu mai investesti in el. Si daca nu tii cont si de context, si privesti doar catre rezultatele obtinute, din start ai sanse uriase sa gresesti.
Si trebuie sa recunoastem ca aceasta perioada de criza ne impinge catre o strategie destul de dureroasa si pentru angajatori si pentru angajati. Trebuie sa eliminam angajatii neproductivi mai rapid cu 20%. Trebuie sa investim cu 20% mai putin in oamenii care nu aduc rezultatele asteptate. Treebuie sa angajam cu 20% mai putini oameni decat anul trecut si cu toata aceasta lipsa, sa aducem profit cu 20% mai mult decat ne-am astepta in lipsa personalului in cauza.
Dar, in acelasi timp, trebuie sa tinem cont si de faptul ca aceasta criza economica a adus numeroase instabilitati pentru angajati si angajatori. Si aceste puncte instabile, aceste centre debalansate, reprezinta variabilele care construiesc contextul de care noi, angajatorii, trebuie sa tinem cont pentru a lua cele mai bune decizii.
Mult succes si afaceri cat mai profitabile!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani
de Florin AmarieiOmul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.
de Silviu-marian BanilaIn afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip
de Codrina LaiuIn afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit