Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Armele de marketing, pe mainile oamenilor nepotriviti!

de Razvan Tanase 11 Iul. 2013 2459
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In eforturile de marketing investim cu totii resurse cat se poate de serioase. De la timp si energie,la motivatie si determinare, la pasiune si entuziasm, la forta de munca si pana la bani, toate resursele de care dispunem se vor aloca in cele mai viabile directii cu putinta. Si de la eforturile de marketing niciun antreprenor cu picioarele pe pamant nu va face rabat.

Sa tinem cont, pentru inceput, de regula etern valabila in mediul de afaceri. Poti sa ai produsul produselor, serviciul gandit de o masa de experti si consultanti, cel mai tare item pe care sa il adresezi unei audiente uriase. Cu toate acestea, nimeni nu are garantia ca vei obtine profit si cu atat mai putin daca nu mizezi pe marketing de calitate. Fara promovare, produsele raman pe rafturi mult si bine.

Si sa tinem cont ca vorbim despre marketing din momentul in care gandesti un produs si pana in momentul in care ii gandesti ambalajul. Si cunoastem cu totii produse ale caror ambalaje vrajesc de-a binelea. Si poate ca inauntru sunt produse slabe, produse de calitate scazuta. Ambalajul adauga puncte in plus si asta este realitatea, fie ca ne convine sau nu. La fel se intampla si invers. Sunt, de-a binelea, numeroase produse exceptionale, insa care nu se vand. Le strica marketing-ul in 99,99% din cazuri!

Si este clar ca marketing-ul ca si concept, reprezinta o serie de arme si instrumente, o colectie de strategii si tehnici care pot oricand sa cada pe mainile oamenilor nepotriviti. Ai un produs care se poate sa nu fie cel mai benefic pentru potentialii tai clienti. Ai un produs-bomba, un produs compus din ingrediente toxice, un produs care poate da efecte adverse grave, un produs care ingrasa foarte rapid, un produs care ridica nivelul zaharului din sange in mod radical.

Si exista numeroase produse care se vand exceptional de bine, desi se dezvolta in industrii in care ar fi loc pentru rivali corecti cu publicul lor. Dar nu vom discuta despre acest lucru.

Astazi discutam despre faptul ca marketing-ul de top reprezinta o mica felie din marea placinta, afacerea in contul careia actioneaza reprezentantii si specialistii in cauza. Si pentru ca afacerile sa mearga struna, eforturile de marketing trebuie in mod obligatoriu sa se impleteasca cu etica, cu simtul moralitatii, cu bun-simt si respect fata de clienti, viitori clienti, fosti clienti, parteneri de afaceri, asociati, furnizori, investitori si nu numai.

Nu este nimic magic, este doar logica si multa ratiune. Degeaba ai masina noua daca ii dai combustibil de proasta calitate si invers. La un moment dat va ceda si nu este cazul sa te mai intrebi de ce!

Sa aveti succes in toate si afaceri prospere!



Tags: marketinginstrumente de marketingmarketing afaceriafacere marketing

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Tipul in maieu soios - Principalul instrument de marketing al concurentei tale!

de Maria Nicutar
22 Mai 2013
Azi m-am trezit tarziu. Mi-am luat cafeaua la mine, am dus copilul la gradinita si pe drum spre munca, m-am gandit sa iau micul dejun, unul rapid,...

Marketing de nota 10! Scoateti-va batistele

de Maria Nicutar
30 Apr 2012
Discutam acum cateva zile cu mai multi cunoscuti pe marginea unui film devenit viral de ceva timp. Pentru cei care inca nu au apucat sa planga ca...

Despre omul de marketing

de Laura Agarafinei
20 Sep 2010
Sa recunoastem: marketingul functioneaza. Marketingul are puterea de a determina oamenii sa cumpere si sa foloseasca lucruri pe care in mod...

Un nou instrument de marketing pentru piata bauturilor!

14 Mai 2010
Conform unui studiu publicat recent de firma americană Forrester Research, europenii din statele cele mai dezvoltate navighează pe...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]