Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Armele de marketing, pe mainile oamenilor nepotriviti!
In eforturile de marketing investim cu totii resurse cat se poate de serioase. De la timp si energie,la motivatie si determinare, la pasiune si entuziasm, la forta de munca si pana la bani, toate resursele de care dispunem se vor aloca in cele mai viabile directii cu putinta. Si de la eforturile de marketing niciun antreprenor cu picioarele pe pamant nu va face rabat.
Sa tinem cont, pentru inceput, de regula etern valabila in mediul de afaceri. Poti sa ai produsul produselor, serviciul gandit de o masa de experti si consultanti, cel mai tare item pe care sa il adresezi unei audiente uriase. Cu toate acestea, nimeni nu are garantia ca vei obtine profit si cu atat mai putin daca nu mizezi pe marketing de calitate. Fara promovare, produsele raman pe rafturi mult si bine.Si sa tinem cont ca vorbim despre marketing din momentul in care gandesti un produs si pana in momentul in care ii gandesti ambalajul. Si cunoastem cu totii produse ale caror ambalaje vrajesc de-a binelea. Si poate ca inauntru sunt produse slabe, produse de calitate scazuta. Ambalajul adauga puncte in plus si asta este realitatea, fie ca ne convine sau nu. La fel se intampla si invers. Sunt, de-a binelea, numeroase produse exceptionale, insa care nu se vand. Le strica marketing-ul in 99,99% din cazuri!
Si este clar ca marketing-ul ca si concept, reprezinta o serie de arme si instrumente, o colectie de strategii si tehnici care pot oricand sa cada pe mainile oamenilor nepotriviti. Ai un produs care se poate sa nu fie cel mai benefic pentru potentialii tai clienti. Ai un produs-bomba, un produs compus din ingrediente toxice, un produs care poate da efecte adverse grave, un produs care ingrasa foarte rapid, un produs care ridica nivelul zaharului din sange in mod radical.
Si exista numeroase produse care se vand exceptional de bine, desi se dezvolta in industrii in care ar fi loc pentru rivali corecti cu publicul lor. Dar nu vom discuta despre acest lucru.
Astazi discutam despre faptul ca marketing-ul de top reprezinta o mica felie din marea placinta, afacerea in contul careia actioneaza reprezentantii si specialistii in cauza. Si pentru ca afacerile sa mearga struna, eforturile de marketing trebuie in mod obligatoriu sa se impleteasca cu etica, cu simtul moralitatii, cu bun-simt si respect fata de clienti, viitori clienti, fosti clienti, parteneri de afaceri, asociati, furnizori, investitori si nu numai.
Nu este nimic magic, este doar logica si multa ratiune. Degeaba ai masina noua daca ii dai combustibil de proasta calitate si invers. La un moment dat va ceda si nu este cazul sa te mai intrebi de ce!
Sa aveti succes in toate si afaceri prospere!
Articole conexe
Tipul in maieu soios - Principalul instrument de marketing al concurentei tale!
de Maria NicutarMarketing de nota 10! Scoateti-va batistele
de Maria NicutarDespre omul de marketing
de Laura AgarafineiUn nou instrument de marketing pentru piata bauturilor!
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit