Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Branding-ul pentru afacerile mici?
Din punctul meu de vedere, branding-ul este etapa finala pentru o afacere, apogeul, daca doriti. In momentul in care vorbim de brand, vorbim de diferentiere compacta fata de restul companiilor de pe aceeasi piata si care activeaza in cadrul aceluiasi domeniu.
Un brand, in definitiv, se construieste in momentul in care deja se intrevad semne importante ca este gata sa devina un brand. Iata cateva semne care va pot da indicii ca ati putea incepe sa va brand-uiti afacerea:Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
1. Produsele si serviciile dvs se mapeaza cu fidelitate maxima pe piata de consumatori careia va adresati.
2. Personalul din departamentul de vanzari stiu cui vand, ce cantitati, iar performantele lor sunt in dezvoltare. Personalul isi canalizeaza eforturile de vanzare catre sectorul de clienti existenti si catre cel al potentialilor clienti vizati de campanile dvs de promovare.
3. Aveti in desfasurare campanii de advertising, de relatii publice si va constituiti ca autoritate in social media.
4. Aveti un numar mare si in dezvoltare de consumatori fideli.
5. Consumatorii sa recunosc produsele dintr-o multitudine de alte produse.
Toate acestea sunt cateva semne ca ati putea sa incepeti sa va formati ca brand in scurt timp.
Branding-ul micilor afaceri este, totusi, vazut ca un concept extrem de ambiguu. Multi experti nu ar fi de acord cu aceasta asociere de cuvinte. Acest lucru vine din logica urmatoare:daca o afacere a indeplinit conditiile necesare pentru a incepe sa se creeze ca brand, deja nu mai este una mica, vorbim de o afacere medie sau mare. Iar acest lucru este cu totul adevarat.
Haideti sa vedem si cateva sfaturi pentru antreprenorii care vor sa isi transforme afacerile, indiferent de marime, in brand-uri de succes:
1. Website. Iata o unealta fara de care nici o afacere nu are cum sa devina brand prea curand. Angajati un profesionist si dezvoltati-va un website care sa va proiecteze o imagine buna in randul consumatorilor.
2. Blog-uri. In aceeasi masura, este benefic sa detineti unul care sa fie in inlantuire cu website-ul dvs si, in acelasi timp, sa fiti activ pe altele din acelasi domeniu in care va situati afacerea.
3. Logo. Nu este cel mai important element al afacerii dvs, cu siguranta. Dar, cu toate acestea, un logo interesant si atractiv prezinta avantajele sale, precum:memorarea mai usoara de catre clienti, recunoasterea cu mai multa usurinta si decizia de achizitie a produselor datorita unui design corect al logo-ului.
4. Conferinte, seminarii, evenimente. Trebuie sa participati la orice eveniment care sa va priveasca afacerea in mod direct. Pentru a va afirma ca brand trebuie sa stiti ce se intampla in domeniul in care activati, ce trend-uri se afirma si cu cine aveti de-a face. Cu siguranta, competitorii dvs se vor afla acolo.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit