Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Branding-ul pentru afacerile mici?

de Maria Nicutar 15 Iun. 2011 3186
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Din punctul meu de vedere, branding-ul este etapa finala pentru o afacere, apogeul, daca doriti. In momentul in care vorbim de brand, vorbim de diferentiere compacta fata de restul companiilor de pe aceeasi piata si care activeaza in cadrul aceluiasi domeniu.

Un brand, in definitiv, se construieste in momentul in care deja se intrevad semne importante ca este gata sa devina un brand. Iata cateva semne care va pot da indicii ca ati putea incepe sa va brand-uiti afacerea:

1.    Produsele si serviciile dvs se mapeaza cu fidelitate maxima pe piata de consumatori careia va adresati.

2.    Personalul din departamentul de vanzari stiu cui vand, ce cantitati, iar performantele lor sunt in dezvoltare. Personalul isi canalizeaza eforturile de vanzare catre sectorul de clienti existenti si catre cel al potentialilor clienti vizati de campanile dvs de promovare.

3.    Aveti in desfasurare campanii de advertising, de relatii publice si va constituiti ca autoritate in social media.

4.    Aveti un numar mare si in dezvoltare de consumatori fideli.

5.    Consumatorii sa recunosc produsele dintr-o multitudine de alte produse.
Toate acestea sunt cateva semne ca ati putea sa incepeti sa va formati ca brand in scurt timp.

Branding-ul micilor afaceri este, totusi, vazut ca un concept extrem de ambiguu. Multi experti nu ar fi de acord cu aceasta asociere de cuvinte. Acest lucru vine din logica urmatoare:daca o afacere a indeplinit conditiile necesare pentru a incepe sa se creeze ca brand, deja nu mai este una mica, vorbim de o afacere medie sau mare. Iar acest lucru este cu totul adevarat.

Haideti sa vedem si cateva sfaturi pentru antreprenorii care vor sa isi transforme afacerile, indiferent de marime, in brand-uri de succes:

1.    Website. Iata o unealta fara de care nici o afacere nu are cum sa devina brand prea curand. Angajati un profesionist si dezvoltati-va un website care sa va proiecteze o imagine buna in randul consumatorilor.

2.    Blog-uri. In aceeasi masura, este benefic sa detineti unul care sa fie in inlantuire cu website-ul dvs si, in acelasi timp, sa fiti activ pe altele din acelasi domeniu in care va situati afacerea.

3.    Logo. Nu este cel  mai important element al afacerii dvs, cu siguranta. Dar, cu toate acestea, un logo interesant si atractiv prezinta avantajele sale, precum:memorarea mai usoara de catre clienti, recunoasterea cu mai multa usurinta si decizia de achizitie a produselor datorita unui design corect al logo-ului.

4.    Conferinte, seminarii, evenimente. Trebuie sa participati la orice eveniment care sa va priveasca afacerea in mod direct. Pentru a va afirma ca brand trebuie sa stiti ce se intampla in domeniul in care activati, ce trend-uri se afirma si cu cine aveti de-a face. Cu siguranta, competitorii dvs se vor afla acolo.




Tags: branding afaceri micibrand afacere

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]