Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Brandingul personal
Probabil ca ne-am pus de multe ori intrebarea "Cat de important este brandingul nostru personal?" sau poate acum este prima ocazie pentru a face asta.
Brandingul personal este actiunea prin care iti creezi propria ta marca cu ajutorul careia iti promovezi personalitatea, valorile si aptitudinile. Obiectivul dezvoltarii unui brand personal este acela de a va putea dezvolta o reputatie si a va ajuta sa va cresteti reteaua de oameni care va vor cauta pentru cunostintele si experienta acumulata.Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cultura castravetelui anti-diabet
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Se poate face o comparatie intre brandingul personal si cel al unei companii, diferenta majora consta in faptul ca in cazul brandingului personal deja crezi in tine, in talentul tau si in ceea ce doresti sa promovezi, daca ai face asta pentru o companie ti-ar lua putin timp pentru a ajunge sa dezvolti acelasi tip de incredere.
Imaginea ta este deja creata, tot ce trebuie sa faci este o promovezi pe piata, cum faci asta?
Este foarte simplu, trebuie sa devii cel mai bun in ceea ce stii sa faci - un expert in domeniu.
Desigur, pe parcursul dezvoltarii unui brand personal vor exista si momente in care promovarea nu va functiona foarte bine sau nu vei reusi sa te mentii la standardul setat de la inceput, nu trebuie sa fii dezamagit, trebuie sa :
- Devii expert in domeniul ales;
- Sa iti construiesti o reputatie solida pe piata;
- Sa iti dezvolti notorietatea si sa iti imbunatatesti constant modul in care esti perceput in piata;
- Dorinta de a-ti dezvolta un branding personal vine din dorinta de a ne diferentia de multime, sa ne distingem de toti ceilalti, sa fim curiosi, visatori, sa avem curajul sa facem ceea ce ne place in viata, sa ne indeplinim planurile.
Nu iti va fi greu sa observi in multime pe acela care si-a dezvoltat un brand personal, va fi cel care are intotdeauna ceva de spus, cel care va dezvolta un trend, cel care va lansa o teorie interesanta, il vei admira si daca si-a dezvoltat brandul bine atunci poate il vei lua chiar ca model.
Trebuie sa faci mult mai multe pentru a reusi sa iti dezvolti propriul brand, ca orice lucru bine facut si asta necesita atentie si consecventa, trebuie sa ai grija cum te promovezi fara sa devii agasant, trebuie sa fii informat pentru a putea deveni un centru de influenta, pentru ca informatia inseamna putere.
Nu trebuie sa judeci proiectele in care urmeaza sa te implici numai dupa beneficiile financiare, trebuie sa te gandesti cu ce te vor ajuta si din alte puncte de vedere, iti vor dezvolta gandirea, iti vor crea legaturi si cunostinte pe care le vei putea exploata mai tarziu, pe scurt te vor ajuta sa te dezvolti.
Pentru reusita in dezvoltarea brandului personal trebuie sa faci lucrurile cu pasiune, sa iti placa ceea ce faci, altfel nu vei putea sa ajungi acolo unde iti doresti, e adevarat ca in viata sunt si suisuri si coborasuri, sunt compromisuri pe care trebuie sa le faci, dar nu poti sa te complaci mereu, altfel nu vei reusi sa te autodepasesti.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit