Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Build it and they will come si afacerile lipite cu ? multa speranta
Suntem multi cei care visam sa devenim antreprenori si multi raman la stadiul in care viseaza mult, mult de tot. Viseaza atat de mult incat nu mai disting realitatea de vis si incearca sa isi duca proiectele catre un succes inexistent, un succes care nu se sustine din ratiune si calcul.
Sindromul “Build it and they will come” este unul des intalnit in mediul de afaceri din Romania. Vorbeam zilele trecute cu un potential antreprenor care imi prezenta ideea lui de afaceri. Imi pictase o intreaga capodopera, un vis superb, bine visat, nu gandit, nu testat, nu evaluat.Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Propriul meu plan de afaceri
“Am deja totul pus la punct. Varul meu Nicu le are cu site-urile, adica stie meserie, sunt sigur de el si zice ca ma ajuta. Apoi am pe unu’ care face carti de vizita de ramai mut si mai stie si putin web design, da’ oricum, ma ocup si eu de asta, nu e problema, ca nu e cine stie ce. Am o carte groasa si doar nu o fi NASA. Sa nu mai zic ca stiu si pe unu’ care a zis ca stie un prieten care a terminat acum marketing-ul si ma promoveaza ca la carte, imi face si brand. Oricum, vreau sa ma dezvolt treptat, vad din mers ce imi mai trebuie si oricum vor fi clienti buluc.”
Acestea sunt simptomele sindromului “Build it and they will come” si lipiturile cu … speranta. Noi punem magazinul la rascruce de drumuri si stai sa vezi cum vin clientii singuri singurei. Nu e nevoie de promovare. Un produs, la urma urmei, daca este super tare, se va vinde singur.
Deseori se intampla sa dam peste afaceri care uita ca trebuie sa se promoveze cu multa pregnanta pentru a ajunge sub ochii consumatorilor lor ideali. Audienta-tinta nu va depune mare efort sa dea de voi daca voi nu v-ati proiectat deja un brand atat de bine pus la punct pentru a atrage interes atat de mare. Si pentru a va consolida un brand atat de solid, e nevoie de promovare si ajungem in acelasi punct.
Per total, romanii au nevoie de mult pragmatism pentru a reusi in afaceri, in cariere, in viata lor profesionala. Trebuie sa fim realisti si sa punem la punct toate aspectele care ne vor decide succesul. Restul e lipitura care se desprinde la prima adiere de vant.
Articole conexe
10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani
de Florin AmarieiOmul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.
de Silviu-marian BanilaIn afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip
de Codrina LaiuIn afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit