Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Calitate sau cantitate? Intrebare si certitudine!
Pacat ca unii inca se mai intreaba daca e ok sa mizezi pe cantitate in defavoarea calitatii. Pacat ca multi nu stiu ca oricand discuti despre cantitate, scazi sansele calitatii! Si discutam despre un adevar absolut. Nicicand nu s-a mai pomenit afacere orientata spre cantitate si care sa devina si un brand de top in randul celor mai aprigi jucatori din mediul de afaceri.
Haideti sa recunoastem ca peste tot vedem cantitate. Este un concept interesant dar inutil daca vrem sa obtinem profituri substantiale de pe urma unui motor de productie. Vedem angajatori care mizeaza pe un numar imens de agenti de vanzari care sa vada cat mai multi clienti cu putinta.Vedem marketeri care prefera sa tipareasca 1000 de flyere de calitate slaba in loc sa tipareasca 100 de flyere cu sanse mari sa se converteasca intr-o vanzare. Vedem cumparatori de haine SH care prefera sa cumpere doua camioane de marfa care se va vinde greu sau deloc, in defavoarea unui camion cu marfa de calitate care va aduce incasari importante. Vedem producatori de sucuri care prefera sa realizeze produse slabe la preturi mici in loc sa intre in hora marilor jucatori, acolo unde se impart adevaratele profituri.
Iata doar cateva exemple de esecuri cu rasunet puternic pentru fluxul de numerar al afacerii. Ne dam singuri motoarele peste cap cu produse care nu au, din start, sanse sa devina hit-uri. Dar stim ca sunt multe si daca cumva se vor vinde, atunci si profiturile vor fi mari. Dar cu ce riscuri, dragi antreprenori! Cu ce riscuri!
Am ales acest subiect pentru ca observam ca si consumatorii se orienteaza pe acelasi model. Cumparam mult pentru ca este ieftin. Este la reducere, nu prea avem nevoie de acest produs, dar poate vom avea nevoie de viitor. Dar ce trebuie sa intelegem, mai departe de acest comportament al consumatorilor este ca nicio afacere care il promoveaza nu va avea sanse mari de succes. Si asta pentru ca marfa este necompetitiva, de umplutura, usor inlocuibila.
Per total, nu uitam cat de neimportanta este cantitatea. Mizam pe calitate si aici incep sa se consolideze brandurile puternice, memorabile, de viitor sigur!
Mult succes si afaceri de calitate!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani
de Florin AmarieiOmul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.
de Silviu-marian BanilaIn afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip
de Codrina LaiuIdeea ta de afacere te poate face MILIONAR
de Adina VasileAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit