Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cand incercam sa facem bici dintr-un ... scenariu sau dintr-o afacere

de Maria Nicutar 09 Feb. 2012 2782
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Am vazut ieri seara un film care mi-a rapit o ora din viata, o ora pe care as fi putut s-o petrec altfel, cu totul altfel. Filmul se numeste Jack and Jill si ii are ca actori pe: Adam Sandler, Al Pacino, Katie Holmes si inca cativa actori de talie respectabila, sa zicem.

Asa. De ce m-am uitat la un film care are un punctaj de 3 pe IMDB? Am citit o cronica pe acest film, o cronica buna, una care m-a facut sa rad cu lacrimi. M-am decis sa vad filmul si am rezistat pana la jumatate. Mai mult nu am putut, Dumnezeu sa ma ierte.

Per total, un film concentrat pe viata a doi gemeni, frate si sora, ambii jucati de Adam Sandler. Filmul este aproape dureros, atat de rau este. Nu il recomand nimanui.

In linii mari, scenariul a fost unul dezastruos, desi actorii sunt buni si ne-au dovedit acest lucru de multe ori, in alte filme mai fericite. Scenariul a fost parca lipit cu ... clei. Fiecare scena incerca sa augumenteze efectul produs de o gluma de clasa a 6-a. Adica se incerca sa se faca un bici din ... nimic, din zero absolut.

Ei bine, asa se fac si unele afaceri in Romania si nu numai. Le gasim, pe aceste afaceri lipite, peticite, intinse, si in Anglia, Franta, Germania, Guatemala. Sunt peste tot. Nu vor avea succes, dar mizam pe "actori". Sunt actori buni si ei vor reusi sa vanda filmul, asta e clar. Dar ce te faci cand actorii nu au ce juca, nu au roluri in adevaratul sens al cuvantului, nu au decat replici pe care le-ai mai auzit, replici care nu imprima un efect pozitiv asupra ta?

Ei bine, acum sa ne gandim, ce ne facem cu produsele care au un "trailer" bun, interesant si descoperim ca ne vand produse sau servicii care lasa de dorit? Spunea cineva odata ca daca ai buget indeajuns de mare, orice afacere devine de succes, orice produs ajunge sa se vanda cu succes, doar te ocupi de advertising.

Si apoi, ce ne facem cu afacerile peticite, cele care nu au niciun Dumnezeu si care sunt gandite-proiectate la un pahar de bere, cu un pix in mana, cand ne loveste entuziasmul ca vom deveni antreprenori?

"Dom'le o sa iasa, o sa vezi, o sa fie mare de tot. Il avem pe Oancea care e super la design, il avem pe Florea care face o reclama de nu iti vine sa crezi, produsul merge, nu are nimic, o sa iasa bine. Mai vedem noi pe parcurs cum il mai peticim sa faca treaba buna, o sa iasa. Hai sa vedem cum facem cu birourile, unde ne asezam si noi."

Cu alte cuvinte, unii se preocupa de manierele, tacticile, strategiile samd care vor ajuta produsul sa se vanda (in mod fortat) si nu se preocupa de produs. Imbunatatirea lui, originalizarea lui, diferentierea lui fata de ce exista deja pe piata, iata strategiile care fac ca produsele sa se vanda in mod natural, strategiile care vor tine un nivel de vanzari crescut, stabil. Clientii vorbesc si cei satisfacuti revin, recomanda mai departe, ne fac ei publicitate noua. Noi investim in produs, vrem sa venim cu un produs, cu un scenariu care sa faca valuri. Cu alte cuvinte, lucram in sens invers. Incepem de unde ar trebui si banii vor veni in mod natural.


Tags: afaceriafacereadvertising

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

Ideea ta de afacere te poate face MILIONAR

de Adina Vasile
22 Apr 2016
Acum ceva timp am vazut la televizor un documentar referitor la istoria Internetului si cum a transformat acesta modul nostru de a face afaceri in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]