Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce au competitorii si dvs nu?

de Maria Nicutar 15 Iun. 2011 2748
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Poate ca, uneori, cand trageti un ochi in ograda concurentei va ganditi cu invidie ca detin secrete pe care nu le veti afla niciodata. Va intrebati cum fac, ce magie este la mijloc, pe ce planeta si-au gasit angajatii si cum de reusesc sa ii motiveze sa atinga performantele pe care le ating. Aceasta mentalitate este una normala si sper sa fac putina lumina in acest subiect.

Un om destept a spus odata:”Frustrarea este cea mai buna sursa de motivare pentru o persoana.” E adevarat! Toate motivatiile noastre vin din nemultumiri, din stari de discomfort, din invidie, chiar! Vrem si noi un profit mare si stabilitate financiara si ne raportam la concurentii nostri cand facem masuratorile.

Ei bine, competitorii dvs nu au in nimic din ce nu puteti avea si dvs. In primul rand, probabil ca au alta atitudine. O atitudine pozitiva, optimista, care sa radieze energie si entuziasm este, deseori, contagioasa. Echipa cu care acesta lucreaza vor dobandi aceeasi atitudine si isi vor trata superiorul si intreaga afacere in modul in care au fost tratati.

Daca va doriti angajati mai buni, asigurati-va ca ii puteti sustine din toate punctele de vedere pe care acestia le considera optime. Nu veti detine niciodata personal care sa lucreze la performante maxime daca nu le oferiti mediul si conditiile propice.

Daca va doriti incasari mai mari trebuie sa lucrati cu departamentul de vanzari. Motivati-va angajatii si schimbati strategiile de marketing atunci cand acestea se dovedesc ineficiente.

Daca va doriti o vizibilitate mai buna pe piata pe care activati, atunci este timpul sa apelati la serviciile oferite de o agentie de advertising cu renume. Nu faceti rabat de la promovare si de la calitatea pe care  advertiserii profesionisti v-o pot oferi. De serviciile lor depinde intregul mers al afacerii dvs.

Daca va doriti o fidelitate mai mare in randul clientilor, invatati sa ii tratati in felul in care vor sa fie tratati. Puneti-va in locul lor si aduceti-le in lista de oferta noi puncte de interes care sa ii mentina activi. De asemenea, este cazul sa lucrati putin si cu departamenul de customer service si sa ii instruiti ca la carte.

Per total, orice va doriti, orice problema ati avea, toate isi gasesc solutiile aici, pe Terra, nu pe alte planete, nu vorbim de magie, nici de soarta si in nici un caz de noroc. Este pura matematica si psihologie intr-o combinatie unica pentru orice afacere. Spor!




Tags: ce au competitoriiconcurenta

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]