Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ce cauta angajatorii cand recruteaza personal in 2011?
In contextul crizei economice, angajatorii se orienteaza catre o alta categorie de angajati decat s-a facut pana acum. Limitele salariale s-au restrans, atributiile se maresc, responsabilitatile sunt si ele mai mari, iar calitatile candidatilor trebuie sa exceada asteptarile normale.
Iata cateva coordonate pe care angajatorii le cauta in randul candidatilor:1. Proactivitate, performanta, eficienta, rapiditate. Sunt multe calitati si nu sunt detinute de orice angajat. Munca trebuie efectuata mai eficient decat pana acum pentru a nu lasa loc prea mare pentru ca perioada de criza sa isi faca simtita influenta.
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Cultura de sofran
Nivelul si frecventa vanzarilor trebuie crescute, retinerea clientilor trebuie efectuata cu mai putin efort si cu o rata de succes mai crescuta, calitatea produselor si serviciilor oferite trebuie marita odata cu reducerea costurilor de productie. Cu alte cuvinte, cerintele sunt din ce in ce mai mari si trebuie sincronizate perfect!
2. Bune abilitati de managerizare a problemelor. Angajatorii in majoritatea lor au efectuat deja reduceri de personal si nu detin prea des angajati responsabili strict cu rezolvarea problemelor dintr-o firma.
Spre exemplu, daca pana acum era responsabilitatea unui supervisor de a rezolva conflictele cu un client nemultumit, de acum incolo este foarte posibil ca angajatul sa fie pus in situatia de a lua problema in mainile proprii.
3. Calificari multiple. Angajatii care sunt multi-specializati sunt noii preferati ai angajatorilor. Exista o nevoie avida de personal care sa poata efectua activitati cat mai variate. Acest lucru da oportunitatea pentru angajatori de a lucra cu angajati mai putini, deci se reduc in mod considerabil cheltuielile.
Graficianul care executa brosurile poate sa se ocupe si de activitatea de web-design pentru website-ul firmei. Blogger-ul care mentine actualizarea blog-ului afiliat website-ului poate sa introduca continut relevant si in newsletter-uri si tot asa, se creeaza o inertie a activitatilor.
Angajatii care accepta aceste posturi cu cerinte multi-functionale au avantajul unic de a capata experienta in mai multe domenii. Cu alte cuvinte, aceeasi perioada de munca se poate dubla sau tripla in sensul experientei acumulate.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit