Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ce face designul dintr-un produs oarecare ...
Zilele trecute am intrat intr-un plafar. Cautam un ceai din plante medicinale. Am primit pe tejghea doua tipuri de ceaiuri, marci diferite. Am fost tentata sa il aleg pe cel pe care il cumparam de obicei si care avea si pretul mai redus (x). In ultima clipa, l-am lasat pe tejghea si am apucat cealalta cutie (y). Ceva ma atragea si mi-am dat seama ca designul face toata treaba.
Am platit pentru ambele si le-am aratat colegilor, prietenilor, rudelor. Nu le-am spus pretul, i-am lasat doar sa imi spune pe care l-ar cumpara si de ce?Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Propriul meu plan de afaceri
"Imi place tare mult cutia (y), chiar daca asta nu prea conteaza. Conteaza ce este inauntru. Dar pe mine ma atrage foarte mult design-ul. Nu stiu sa iti explic ce anume e atat de interesant la cutie dar sigur o aleg pe aceasta (y)."
"Am impresia ca este un ceai mult mai bun, dar nu pot sa vad ce ingrediente contine, asa ca nu bag mana in foc. Dar la o prima vedere, sunt gata sa il cumpar pe acesta (y)."
"Nu l-as cumpara pe acesta (x) pentru ca nu imi inspira deloc incredere. Designul este prea saracacios si imi da impresia ca este facut intr-o uzina de lopeti si greble. Chiar poate ca e mai bun, dar tot l-as alege pe acesta (y)."
"Nu stiu ce contine fiecare, dar mai fericita as fi cu acesta (y). Arata bine si ma face sa vreau sa il beau. As putea sa tin cutia pe birou toata ziua. Chiar arata bine. Sunt poze de calitate, rezolutie buna, mesajul este bine gandit, ofera cateva indicatii generale. Per total, imi place acesta (y)"
Ei bine, doamnelor si domnilor, probabil ca nu va mira pe nimeni faptul ca x contine ingrediente naturale 100% si ca y contine, pe langa plantele medicinale si arome. Ce conteaza cel mai mult este ca desi nu este superior cu absolut nimic in afara de design, consumatorii potentiali sunt gata sa ia o decizie foarte clara. Multi vor citi lista de ingrediente si, cu toate acestea, inca se vor gandi cu parere de rau ca si-ar dori ceaiul.
Si asta se intampla pentru ca design-ul reprezinta un factor decisiv pentru ca orice produs sa isi castige un nivel cat mai inalt de vizibilitate. Pe de alta parte, consumatorii trebuie sa priveasca nu doar catre ambalaj. Mai intai ne uitam in lista de ingrediente si invatam sa nu judecam o carte dupa coperta.
Cat despre afaceristii care mizeaza in mod intensiv pe design, nu uitati ca exista numerosi consumatori care privesc mai departe de acest aspect. Asa ca mai intai este timpul sa lucrati la calitatea produsului oferit. Abia apoi vine si design-ul!
Sa aveti succes si afaceri cat mai banoase!
sursa foto: www.sxc.hu
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit