Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cea mai intrinseca dorinta a noastra - dorinta de a impartasi

de
7425 0 06 Oct. 2015
Editorial


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Eficienta social media vine din abilitatea de a atinge cea mai intrinseca dorinta a noastra - dorinta de a impartasi.

Oamenii impartasesc din varii motive. Unul dintre mecanismele psihicului care il motiveaza pe om sa faca acest lucru este validarea sociala. In noi exista o dorinta puternica de a fi acceptati. Adesea lasam aceasta nevoie sa ne dicteze actiunile, opiniile si deciziile.

Intr-un studiu intitulat „Puterea minciunilor”, s-a descoperit ca oamenii au tendinta de a vota un comentariu care a primit multe like-uri in proportie de 32%. Aceasta nevoie de validare face popularitatea infectioasa.

De fapt, nu ar fi gresit sa spunem ca, in majoritatea cazurilor, popularitatea unui lucru in mintea unui om este direct proportionala cu popularitatea acelui lucru in grupul cu care omul se identifica.

Mod de abordare: faceti butoanele de share (cu numaratoare) vizibile in jurul continutului publicat.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Memorator Gramatica


Acest memorator este o brosura carte de buzunar format 9 x 13 cm care concentreaza notiuni esentiale de gramatica Este asadar un produs tiparit de mici dimensiuni care prezinta informatie scolara sintetizata intr-un mod clar logic coerent si mai ales usor de retinut Avantajele memoratorului pentru copilul dvs 1  Comprima...

Oferta Speciala
valabila 48h


Un alt mecanism tine de credinte si cauze. Oamenii au tendinta de a impartasi continut care ii ajuta sa se defineasca in fata altora, iar 68% din ei impartasesc ceva care arata cine sunt si ce le place, potrivit lui Berger.

Impartasesc continut care ii reprezinta, iar 84% din ei sustin ca impartasesc pentru a arata sprijin pentru cauze si probleme de care le pasa.

In acest caz, impartasiti continutul in asa fel incat sa rezoneze cu persoanele care il citesc. De exemplu, daca audienta este formata din artisti vizuali - imaginile creative sau noi pot declansa impartasirea. Cercetati demografia pentru a le intelege nevoile si dorintele si pentru a crea continut relevant pentru ei.


Tags: popularitatesocial mediashareimpartasidorinta

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Cea mai intrinseca dorinta a noastra - dorinta de a impartasi
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

NU investim in social media! Gata, sefu'. Doar branduiam...

de Maria Nicutar
01 Oct 2013
De vandut nu poti sa speri la rezultate exceptionale pentru orice tip de afacere. Nu toate afacerile pot vinde prin intermediul retelelor de...

Un brunch reusit, mancare buna, oameni placuti si impresii impartasite

de Zenobia Badescu
01 Iun 2012
Este concluzia participantilor la Business Brunch, un eveniment ceva mai special pe care l-am anuntat din timp in portalul nostru si pe Facebook. Ce...

La ce ne trebuie retele de social media si de ce nu facem bani de pe urma lor?

de Maria Nicutar
14 Sep 2011
Retelele de socializare au devenit mici motoare de cautare cu o autonomie si cu un impact urias, neasteptat de mare. Intr-un asemenea context, se...

10 motive pentru care ai nevoie de Social Media

de Horatiu Ticau
23 Iun 2010
Twitter. Facebook. Youtube. De toate aceste retele de social-networking ai auzit, dar nu te-ai gandit niciodata ca le poti folosi in avantajul...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

afacere deosebita

Intrebare: am o afacere legata de agricultura este inceputa inregistreaza castiguri dar este in faza incipienta si necesita investitii consistente, afacerea in sine este f. buna se adreseaza celor seriosi si cu un capital de investit.
contact mihai 0742200809

Raspuns: Buna ziua. Rog detalii pe valilig@yahoo.co.uk. O zi buna.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018
Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Agricultura cu profit - 7 Idei de Afaceri in Agricultura pentru 2018"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016