Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cea mai intrinseca dorinta a noastra - dorinta de a impartasi

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Eficienta social media vine din abilitatea de a atinge cea mai intrinseca dorinta a noastra - dorinta de a impartasi.

Oamenii impartasesc din varii motive. Unul dintre mecanismele psihicului care il motiveaza pe om sa faca acest lucru este validarea sociala. In noi exista o dorinta puternica de a fi acceptati. Adesea lasam aceasta nevoie sa ne dicteze actiunile, opiniile si deciziile.

Intr-un studiu intitulat „Puterea minciunilor”, s-a descoperit ca oamenii au tendinta de a vota un comentariu care a primit multe like-uri in proportie de 32%. Aceasta nevoie de validare face popularitatea infectioasa.

De fapt, nu ar fi gresit sa spunem ca, in majoritatea cazurilor, popularitatea unui lucru in mintea unui om este direct proportionala cu popularitatea acelui lucru in grupul cu care omul se identifica.

Mod de abordare: faceti butoanele de share (cu numaratoare) vizibile in jurul continutului publicat.

Un alt mecanism tine de credinte si cauze. Oamenii au tendinta de a impartasi continut care ii ajuta sa se defineasca in fata altora, iar 68% din ei impartasesc ceva care arata cine sunt si ce le place, potrivit lui Berger.

Impartasesc continut care ii reprezinta, iar 84% din ei sustin ca impartasesc pentru a arata sprijin pentru cauze si probleme de care le pasa.

In acest caz, impartasiti continutul in asa fel incat sa rezoneze cu persoanele care il citesc. De exemplu, daca audienta este formata din artisti vizuali - imaginile creative sau noi pot declansa impartasirea. Cercetati demografia pentru a le intelege nevoile si dorintele si pentru a crea continut relevant pentru ei.


Tags: popularitatesocial mediashareimpartasidorinta

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]