Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cei mai buni prieteni ai nostri, clientii furiosi!

de Victor Oancea 24 Mai. 2013 2596
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cei mai buni prieteni ai nostri sunt clientii furiosi. Stim, este o mare contradictie. Cum este posibil sa iti iubesti clientii care iti provoaca stres si nervi, sentimente de frustrare si oboseala cronica? Ei bine, sa intelegem faptul ca aici discutam doar despre stratul de la suprafata.

Daca privim lucrurile in profunzime, desigur ca vom realiza faptul ca acesti clienti furiosi ne ofera ceva ce clientii nostri cei mai multumiti nu ne vor oferi niciodata: feedback intr-o maniera greu de neglijat, greu de ignorat!

Poate ca vor tipa si poate ca ne vor inchide telefonul in nas, inainte sa termine de spus totul, inainte de a-si elibera toate nemultumirile! Si poate ca nu vor mai fi niciodata recastigati, aici discutand despre eforturi enorme! Nu este lucru usor sa poti sa recastigi in lista de clienti platitori un om care a ajuns la limita rabdarii cu tine si compania pe care tu o reprezinti.

In ceea ce ii priveste pe clientii furiosi, sa luam in considerare faptul ca sunt capabili sa scoata in evidenta lucrurile, aspectele, detaliile pe care le urasc cel mai rau cand vine vorba despre brandul nostru! Cu alte cuvinte, nu fac altceva decat sa ne puna pe tava toate lucrurile si aspectele asupra carora trebuie sa lucram!

Si interesant este faptul ca maniera in care isi ofera feedback-ul ne determina sa luam decizii cat mai rapid si cat mai eficiente pentru a solutiona problemele existente. Daca un client furios nu te determina sa renunti odata pentru totdeauna la acele zeci de reclame din homepage, atunci nimeni nu o va face!

Mai mult, sa intelegem faptul ca acesti clienti furiosi mai detin un rol extrem de important. Este vorba despre rolul de a ne reaminti ... propriul nostru rol! Rolul nostru este sa facem tot posibilul pentru a multumi cat mai multi clienti si pentru a le oferi cea mai buna calitate la cel mai bun pret cu putinta!

Sa nu uitam ca fara clienti, afacerea nu are cum sa existe si ca acestia nu vor exista daca nu avem alaturi de noi angajati de top. Totul se leaga! Nimic nu este lipsit de sens! Trebuie doar sa privim lucrurile din perspectiva corecta!

Mult succes si management de top!


sursa foto: www.sxc.hu



Tags: clienti nemultumiticlienti furiosiclienti valorosi

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]