Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cei puternici nu castiga intotdeauna

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Prin aplicarea unor lectii invatate din fotbal, atat angajatii cat si managerii pot deveni mai buni in ceea ce fac. Prin aplicarea constienta a acestor tehnici, angajatii si managerii isi pot valorifica mai bine potentialul. De ce sa nu profitam de aceasta ocazie pentru a trasa cateva paralele intre fotbal si afaceri?

Cine ar fi crezut cu ceva timp in urma (prin 2010) ca Franta si Italia nu vor reusi sa se califice in optimi? Dar iata ca acest lucru s-a intamplat si echipe obscure ca Serbia au reusit sa invinga o echipa care a castigat de 4 ori Cupa Mondiala (Italia se afla pe locul 2 dupa Brazilia cu 5 cupe castigate).

Aceasta situatie nu este o premiera. Cateva finale ale Campionatului Mondial s-au incheiat surprinzator, cand echipe cu o reputatie mai stearsa, dar mai unite pe teren au invins echipe laudate. De exemplu, cand Germania a castigat campionatul in 1954 si in 1976, multi experti considerau Ungaria si Olanda mai valoroase.

Totusi, spiritul de echipa al Germaniei a fost mai important decat talentele individuale ale altor echipe, prea increzatoare in fortele proprii.
Michael Jordan spunea ca “talentul castiga meciuri, dar spiritul de echipa castiga campionate”.

Ceea ce este adevarat pentru baschetul din NBA este cu siguranta adevarat si pentru fotbal. La fel, managerii trebuie sa coordoneze talentele organizationale si sa le aduca mai aproape pentru a lucra bine impreuna.

Astfel, nu trebuie sa fiti intimidati de firmele concurente mari, ci incercati sa formati cea mai bine pregatita echipa care poate aduce pe piata produsele si serviciile pe care clientii si le doresc. La urma urmei, “buturuga mica rastoarna carul mare”.


Tags: echipamanagerifotbalafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]