Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cele 5 reguli de aur ale lui Richard Branson pentru afaceri profitabile
Richard Branson este omul de afaceri britanic care detine casa de muzica Virgin Records si compania aeriana Virgin Atlantic Airways. In anul 2012, Branson era al patrulea cel mai bogat om din Regatul Unit, cu o avere de aproximativ 4,6 miliarde de dolari, conform Forbes.
Richard Branson, excentric din fire, a fost prima persoana din lume care a zburat cu un balon deasupra Atlanticului. Prima afacere a pornit-o la varsta de 16 ani – revista Student, iar la 20 de ani detinea record de comenzi.Propriul meu plan de afaceri
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cultura castravetelui anti-diabet
Intr-un articol publicat pe site-ul entrepreneur.com, Sir Richard Branson trece in revista cinci reguli de aur care i-au asigurat succesul in anii ’60, valabile, insa, la fel de mult si astazi.
El recomanda firmelor, ca indiferent de domeniul in care activeaza, sa depaseasca canalele media traditionale si sa-si construiasca o strategie buna in online, pe Facebook, Twitter, Google+, Path si Klout.
“Start-up-urile pot demara cu bugete de marketing mai mici patrunzand mai rapid pe piete noi. Dar, in acelasi timp, trebuie sa-si apere pozitia pentru ca asa cum produsele au avut succes, ele se pot demoda”, spune Branson.
Cele cinci reguli pe care le mentioneaza miliardarul in articol sunt:
1. Daca nu-ti place ceea ce faci, nu o mai face. Trebuie sa iubesti ceea ce faci.
2. Fii inovativ: creeaza ceva diferit care sa te evidentieze.
3. Angajatii tăi sunt cel mai de pret activ. Daca ei sunt fericiti si clientii tai vor fi fericiti.
4. Condu ascultand: cere, in mod regulat, feedback de la personalul tau si de la clienti.
5. Fii vizibil: promoveaza compania si ofertele punandu-te pe tine in fata camerelor de luat vederi.
Un exemplu concludent este cel in care Virgin Media, prin programul Pioneers care ajuta si promova oamenii, a lansat pe Jamal Edwards, fondatorul SB.TV – un canal de muzica. Acesta si-a inceput afacerea de unul singur, in fata camerelor de luat vederi, prezentand cu pasiune propriile filmulete. De aici si pana la succesul pe care l-a cunoscut nu a mai fost decat un pas, dar niciodata nu a uitat de unde a plecat si a inteles ca o afacere de succes presupune sa asculti si sa incerci lucruri noi.
Intr-un alt articol, Richard Branson ne indeamna sa ne construim afacerea folosind ideile angajatilor, sa castigam increderea oamenilor si sa ne crestem profitul fiind amabili. Oamenii, in general, fie ei clienti sau propriii angajati, au nevoie sa se simta incurajati. Odata cu asta vor putea gandi corect empatizand cu ceilalti si avand o atitudine pozitiva fata de companie.
In concluzie, orice idee buna trebuie pusa in practica. Trebuie doar gasit momentul potrivit de a iesi cu ea la rampa si de a porni afacerea. In rest, profita de oportunitati!
Articole conexe
10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani
de Florin AmarieiIdeea ta de afacere te poate face MILIONAR
de Adina VasileDe ce sa-ti incepi afacerea in perioada studiilor?
de Anca RaileanuSuccesul este rezultatul esecului!
de Catalin ChivuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit