Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Clientii ?seci? si vanzarile la Antinevralgic

de Maria Nicutar 22 Sep. 2011 7503
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ah, clientii „seci”... Simtiti cum vine un val de caldura? Este mai mult ca sigur un val de sudoare al celor mai entuziasti sau disperati agenti de vanzari. Sunt gata sa faca pe Rambo si pe Clovnul acela hidos, Sparky, Farky, Larky, doar sa isi incheie inca o vanzare. Sunt cu ochii pe ceas si pe ceilalti colegi. Se precipita cand clientii se aduna in jurul altui agent de vanzari. Ii vezi cum pandesc si hop...”Buna ziua. Nu v-ar interesa...”

Am fost si eu agent de vanzari intr-o alta viata probabil. Spun asta fiindca stiu cum se simt oamenii acestia cand nu le iese nici o vanzare intr-o zi si majoritatea lucreaza pe comisioane. Timpul trece, tic-tic-tic, hop un Antinevralgic, tic-tic-tic.

Eram chiar zilele trecute intr-un magazin si incercam sa ma auto-conving ca nu conteaza atat de mult marca de pasta de dinti, ca toate sunt cam la fel. Si totusi am ales o marca anume si am pornit in continuare catre alta sectiune din magazin. Si atunci, din luminisul intunecat rasare o fatuca si ma imboldeste sa cumpar marca pe care o reprezenta ea.

Am evitat-o, Dumnezeu sa ma ajute, am evitat-o. Chiar i-am zis ca eu nu folosesc pasta de dinti, ci „o...o...o vecina, da...o vecina” si ea vrea sigur marca pe care o tineam strans in mana. Dar nu! Nu nu nu! Fatuca era pusa pe treaba serioasa si era inarmata chiar si cu un script pe care il mai uita din cand in cand si incerca sa improvizeze.

La un moment dat chiar incepuse sa imi placa de ea, ma amuza usor. Cu toate acestea eu eram pentru ea un client „sec”, din directia caruia nu avea cum sa vina o comanda.

Cu toate ca toti agentii de vanzari, promoterii samd, inteleg ce inseamna un client „sec”, prea putini ii identifica din prima privire si majoritatea isi pierd timpul cu incercari de a vinde cui nu se poate vinde.

Ii vezi cum se straduiesc, cum iti cauta privirea pentru orice fel de grimasa in functie de care sa isi schimbe discursul, cum cersesc orice obiectie pentru a avea ce sa rezolve. 

Este o meserie dura si care cere mult calm si multa rabdare. Este o meserie care te invata multe si pentru care nu stiu cat de mult se merita sa cresti vanzarile la Antinevralgic si la alte analgezice. Pentru unii se merita, si anume pentru cei care nu raman pe loc, la standuri de vanzare, pe frontul cel mai noroios cu putinta.




Tags: vanzariagent de vanzariclienti

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

In goana dupa clienti - idei ingenioase de impachetare a produselor

de Teo Manole
13 Iun 2016
Cum lumea continua sa evolueze, cresc si cerintele pentru portabilitatea produselor. Suntem o specie interesanta de consumatori. Vrem sa accesam...

4 trucuri infailibile pentru a va pune clientii pe fuga

de Marian Curelaru
31 Ian 2014
De regula, intr-un astfel de spatiu sunteti obisnuit sa gasiti sfaturi, recomandari sau exemple de bune practici. In acest caz, ar trebui sa cititi...

Fraza care irita clientii cel mai rau? Iata ce sa nu spui niciodata!

de Maria Nicutar
24 Sep 2013
"Aceasta nu este responsabilitatea mea.", noteaza Geoffrey James, pentru INC, ca fiind cele mai urate cuvinte de catre clientii nostri. Evident, am...

Legile de aur pentru a ramane prima alegere pentru clientii tai!

de Maria Nicutar
03 Sep 2013
Clientii de care avem nevoie pentru a ne rotunji cifra de afaceri sunt, adesea, greu de identificat. Si daca i-am descoperit, este al naibii de greu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]