Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Credibilitatea unei afaceri dicteaza profitul
O afacere are nevoie de o buna imagine si de o reputatie solida pentru a-si mentine clientii existenti si pentru a atrage atii. Credibilitatea sa este factorul care motiveaza un posibil client sa apeleze la serviciile dvs si sa va achizitioneze produsele. Clientii, angajatii, furnizorii si investitorii nu doresc sa se asocieze cu firme care nu ofera credibilitate.
Iata cele mai bune modalitati de a aduce credibilitate afacerii dvs:1. Mentineti o consistenta perfecta in toate aspectele legate de afacerea dvs. Respectati termeni si conditii, contractele de munca ale angajatilor, programul de lucru. In acelasi timp trebuie sa oferiti produse la calitatea pe care o promiteti, fara fluctuatii. Anuntati modificarile de pret, schimbarea conditiilor de livrare, a locatiilor de comercializare samd.
Propriul meu plan de afaceri
Cresterea prepelitelor japoneze
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
2. Construiti-va o reputatie in mediul online. Orice afacere are nevoie, in prezent, de suportul unui website. Este vital sa puneti la dispozitia clientilor ofertele serviciilor si produselor pe care le detineti, informatii de contact si posibilitatea de a primi raspuns la orice nelamurire sau nemultumire ar avea.
De asemenea, nu faceti rabat de la calitate cand vine vorba de web design si grafica. Un website care nu este user-friendly, nu are un aspect grijit, nu este perfect functional va va face o publicitate negativa care va indeparta orice potential client. Angajati personal specializat si asigurati-va de actualizarea permanenta a continutului sau.
3. Fiti promt. Raspundeti fara intarziere la e-mail-urile clientilor, angajatilor, asociatilor, investitorilor, furnizorilor samd. Lipsa unei organizari eficiente duce la proiectarea unei imagini defectuoase asupra intregii firme. Departamentul de customer service detine responsabilitatea vitala de a asigura o interactiune perfecta cu clientii. Angajatii acestui sector trebuie instruiti pentru a reprezenta afacerea pe care o detineti si ei insufla acest sentiment de credibilitate intr-un mod unic.
4. Campaniile publicitare sunt esentiale pentru a va forma o imagine credibila in afacere. Clientii au tendinta de a achizitiona produsele pentru care exista o mare vizibilitate pe piata. Produsele care nu se fac cunoscute nu ofera siguranta si credibilitate, chiar daca, uneori, nivelul calitatii lor este mult superior altor produse detinute de firme care le promoveaza.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit