Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cu un pas in fata competitiei - Anticipeaza nevoile si dorintele clientilor
In contextul actual al economiei si al afacerilor, anticiparea nevoilor reale ale clientilor da oportunitatea antreprenorilor de a se distanta considerabil de competitorii sai. Se reuseste, de asemenea, fidelizarea consumatorilor si crearea unei imagini si reputatii solide in randul marilor afaceri.
Primul lucru pe care orice antreprenor trebuie sa il aiba in minte cand prezice o cerere noua este cunoasterea clientilor carora se adreseaza. Este o mare diferenta intre cerintele unui om de afaceri si intre cele ale unui adolescent. Fiecare categorie de varsta, sex, samd vine cu setul sau propriu de nevoi.Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cresterea prepelitelor japoneze
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Inovatia si creativitatea merg mana in mana si trebuie sa asigure produse si servicii imbunatatite, attractive care sa reuseasca sa formeze o noi dorinte si nevoi in randul clientilor.
Pentru a anticipa cu succes o nevoie trebuie ca antreprenorii sa se puna in locul consumatorilor vizati, catre care se adreseaza. Testati-va produsele si incurajati feedback-ul. Acesta va va spune cat de satisfacuti sunt clientii de produsele si serviciile pe care le oferiti si va va da indicii importante, referitoare la caracteristicile produselor care necesita imbunatatiri sau schimbari.
Brainstorming-ul va ajuta indeosebi sa gasiti noi idei de produse ce ar putea sa starneasca interesul cumparatorilor, asa ca organizati-va o echipa in scopul indeplinirii acestui obiectiv. Implicati personal din departamentul de marketing, de advertising samd, si veniti cu idei de imbunatatire a produselor existente sau cu proiecte de lansare de noi servicii sau produse.
Nu va temeti sa aduceti in discutie elemente neobisnuite sau pentru care considerati ca nu exista o cerere prea mare. Cu putina stilizare si cu modificari inteligente puteti scoate pe piata noi bunuri gata sa fie cumparate rapid si in cantitati mari.
Anticiparea nevoilor si dorintelor clientilor sta la baza luptei impotriva concurentei. Permananta nevoie de nou, de exclusivitate, trebuie sa va antreneze intr-un joc al mintii, un schimb de informatii intre firma dvs si clientii existenti sau cei potentiali. In aceste schimburi veti gasi noi surse de anticipari, imbunatatiri si de inovatie.
Articole conexe
10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani
de Florin AmarieiOmul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.
de Silviu-marian BanilaIn afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip
de Codrina LaiuIn afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit