Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cu un pas in fata competitiei - Anticipeaza nevoile si dorintele clientilor

de Maria Nicutar 10 Iun. 2011 4157
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In contextul actual al economiei si al afacerilor, anticiparea nevoilor reale ale clientilor da oportunitatea antreprenorilor de a se distanta considerabil de competitorii sai. Se reuseste, de asemenea, fidelizarea consumatorilor si crearea unei imagini si reputatii solide in randul marilor afaceri.

Primul lucru pe care orice antreprenor trebuie sa il aiba in minte cand prezice o cerere noua este cunoasterea clientilor carora se adreseaza. Este o mare diferenta intre cerintele unui om de afaceri si intre cele ale unui adolescent. Fiecare categorie de varsta, sex, samd vine cu setul sau propriu de nevoi.

Inovatia si creativitatea merg mana in mana si trebuie sa asigure produse si servicii imbunatatite, attractive care sa reuseasca sa formeze o noi dorinte si nevoi in randul clientilor.

Pentru a anticipa cu succes o nevoie trebuie ca antreprenorii sa se puna in locul consumatorilor vizati, catre care se adreseaza. Testati-va produsele si incurajati feedback-ul. Acesta va va spune cat de satisfacuti sunt clientii de produsele si serviciile pe care le oferiti si va va da indicii importante, referitoare la caracteristicile produselor care necesita imbunatatiri sau schimbari.

Brainstorming-ul va ajuta indeosebi sa gasiti noi idei de produse ce ar putea sa starneasca interesul cumparatorilor, asa ca organizati-va o echipa in scopul indeplinirii acestui obiectiv. Implicati personal din departamentul de marketing, de advertising samd, si veniti cu idei de imbunatatire a produselor existente sau cu proiecte de lansare de noi servicii sau produse.

Nu va temeti sa aduceti in discutie elemente neobisnuite sau pentru care considerati ca nu exista o cerere prea mare. Cu putina stilizare si cu modificari inteligente puteti scoate pe piata noi bunuri gata sa fie cumparate rapid si in cantitati mari.

Anticiparea nevoilor si dorintelor clientilor sta la baza luptei impotriva concurentei. Permananta nevoie de nou, de exclusivitate, trebuie sa va antreneze intr-un joc al mintii, un schimb de informatii intre firma dvs si clientii existenti sau cei potentiali. In aceste schimburi veti gasi noi surse de anticipari, imbunatatiri si de inovatie.
 



Tags: anticiparea nevoilor clientilorcompetitoriafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei de afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]