Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cuburi si gauri nepotrivite, afaceri si perspective gresite ...
Am participat de curand la o sesiune de networking. Multi afaceristi si marketeri discutau despre un subiect destul de interesant, subiect referitor la strategiile de a combate fricile, temerile consumatorilor. Si atunci am realizat ca multi inca nu inteleg faptul ca a detine o perspectiva eronata reprezinta inceputul sfarsitului.
Oamenii discutau foarte clar despre faptul ca avem de-a face cu numeroase temeri ale consumatorilor: ca ar cheltui prea multi bani pe un anumit produs, ca nu le este total util, ca ar putea sa fie de calitate subreda, ca nu isi permit anumite luxuri samd. Si toti voiau sa stie cum sa ajunga in acel punct in care sa fie in stare sa le anuleze toate aceste temeri.
Cresterea prepelitelor japoneze

Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala

Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Acum, desigur, mai interesant pentru mine este sa punem intrebarea : De ce naibii sa vrei sa le anulezi aceste temeri? Si imi pun aceasta intrebare pentru simplul motiv ca daca tu, ca marketer, antreprenor, expert samd, trebuie sa depui eforturi ca produsul tau ( de forma patrata) sa intre pe o gaura ( cat se poate de rotunda), ei bine, atunci clar forezi in directia gresita.
Si aici imi amintesc de fiica mea cand era micuta. Avea clasicul joc de potrivire a formelor pe gaurile unui cub. Cuburile intrau pe gaurile in forma de cub si cilindrii intrau pe gaurile rotunde samd. Totul e bine si frumos pana aici. Dar cand tu incerci sa gasesti strategiile ca acel cub sa intre prin gaurile rotunde, aici avem o problema cat se poate de grava.
Ce nu inteleg multi este ca procesul de vanzare trebuie sa fie unul cat mai facil. Si asta se intampla atunci cand stii cui te adresezi si ii aduci in fata EXACT acele produse de care are nevoie, produse pe care sa le achizitioneze fara frica, fara teama, fara jena ca poate baga mana in buzunar prea adanc. Cu alte cuvinte, ti-ai ales acea audienta de clienti carora li se potriveste clar politica ta de preturi. Nu ai scos un sapun de lux si vrei sa il vinzi pensionarilor care abia isi duc traiul. Nu ai scos o linie de piese de mobilier din lemn paulownia ca sa il vinzi celor ce detin venituri sub medie.
Iata cum descoperim numerosi afaceristi si marketeri care inca mai sapa in directia gresita. Si-au pornit afaceri si vor munci din greu sa le dea o directie gresita, una in care nu au ce cauta.
La final, va recomand sa va priviti afacerile, proiectele, carierele, viata personala din perspectiva corecta. Nu mai munciti din greu incercand sa indesati cuburile prin gaurile rotunde. Solutie, de cele mai multe ori, este alaturi.
Mult succes!
sursa foto: www.sxc.hu
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Cultura de sofran
Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume

[GHID PRACTIC] Ghid practic Realizarea de sapun natural
Afla toate dedesubturile activitatii de realizare de sapun natural de la un producator cu ani intregi de experienta

[GHID PRACTIC] Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul Propriul meu plan de afaceri Ai planuri de afaceri standard - aplicabile in orice domeniu


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit