Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cuburi si gauri nepotrivite, afaceri si perspective gresite ...

de Maria Nicutar 12 Nov. 2012 2997
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Am participat de curand la o sesiune de networking. Multi afaceristi si marketeri discutau despre un subiect destul de interesant, subiect referitor la strategiile de a combate fricile, temerile consumatorilor. Si atunci am realizat ca multi inca nu inteleg faptul ca a detine o perspectiva eronata reprezinta inceputul sfarsitului.

Oamenii discutau foarte clar despre faptul ca avem de-a face cu numeroase temeri ale consumatorilor: ca ar cheltui prea multi bani pe un anumit produs, ca nu le este total util, ca ar putea sa fie de calitate subreda, ca nu isi permit anumite luxuri samd. Si toti voiau sa stie cum sa ajunga in acel punct in care sa fie in stare sa le anuleze toate aceste temeri.

Acum, desigur, mai interesant pentru mine este sa punem intrebarea : De ce naibii sa vrei sa le anulezi aceste temeri? Si imi pun aceasta intrebare pentru simplul motiv ca daca tu, ca marketer, antreprenor, expert samd, trebuie sa depui eforturi ca produsul tau ( de forma patrata) sa intre pe o gaura ( cat se poate de rotunda), ei bine, atunci clar forezi in directia gresita.

Si aici imi amintesc de fiica mea cand era micuta. Avea clasicul joc de potrivire a formelor pe gaurile unui cub. Cuburile intrau pe gaurile in forma de cub si cilindrii intrau pe gaurile rotunde samd. Totul e bine si frumos pana aici. Dar cand tu incerci sa gasesti strategiile ca acel cub sa intre prin gaurile rotunde, aici avem o problema cat se poate de grava.

Ce nu inteleg multi este ca procesul de vanzare trebuie sa fie unul cat mai facil. Si asta se intampla atunci cand stii cui te adresezi si ii aduci in fata EXACT acele produse de care are nevoie, produse pe care sa le achizitioneze fara frica, fara teama, fara jena ca poate baga mana in buzunar prea adanc. Cu alte cuvinte, ti-ai ales acea audienta de clienti carora li se potriveste clar politica ta de preturi. Nu ai scos un sapun de lux si vrei sa il vinzi pensionarilor care abia isi duc traiul. Nu ai scos o linie de piese de mobilier din lemn paulownia ca sa il vinzi celor ce detin venituri sub medie.

Iata cum descoperim numerosi afaceristi si marketeri care inca mai sapa in directia gresita. Si-au pornit afaceri si vor munci din greu sa le dea o directie gresita, una in care nu au ce cauta.


La final, va recomand sa va priviti afacerile, proiectele, carierele, viata personala din perspectiva corecta. Nu mai munciti din greu incercand sa indesati cuburile prin gaurile rotunde. Solutie, de cele mai multe ori, este alaturi.


Mult succes!

sursa foto: www.sxc.hu





Tags: afaceriafacerenetworking

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

Ideea ta de afacere te poate face MILIONAR

de Adina Vasile
22 Apr 2016
Acum ceva timp am vazut la televizor un documentar referitor la istoria Internetului si cum a transformat acesta modul nostru de a face afaceri in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]