Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum ne furam singuri caciula pentru cativa lei in plus si cum platim din greu pentru sarlatanie

de Maria Nicutar 14 Nov. 2011 3416
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Sarlatanie - un cuvant care atarna greu in carca companiilor care se decid sa actioneze incorect pe piata pe care activeaza. Este si un cuvant care nu se sterge prea usor de pe fata companiilor, din cartea de vizita pe care o vor purta o viata intreaga cu pete, in loc sa afiseze o imagine imaculata, de incredere.

Faza asta cu increderea este geniala. Ne construim credibilitatea si reputatia ani intregi, ani grei. Investim in cooptarea de clienti, in fidelizarea lor, in loializarea lor, in asumarea anumitor responsabilitati si sarcini pe baza carora ne turnam o fundatie solida. Apoi dam cu bata in balta pentru cativa lei in plus. Romania este chiar taramul tuturor posibilitatilor?

Ne bazam pe clientii nostri, clienti care au fost alaturi de noi ani intregi si pe carca carora am scos profiturile care astazi ne valideaza ca si companii de top, ca si branduri cu o reputatie solida.

Si pentru ce? Pentru cativa lei in plus. Pentru acesti lei riscam sa ne pierdem clientii. Nu sunt putini cei care refuza sa continue sa mearga alaturi de companii cu care au colaborat ani intregi si pe care se bazau. Sunt multi si asta este un semn extrem de bun, miraculos de bun.

In realitate, in mod cert, acesti oameni care pun stop unui sistem care ne dezamageste, care incearca sa ne fure cativa lei din buzunare sunt adevarati gladiatori ai pietei romanesti prezente.

Sunt oameni care nu acepta “Hai, mai, lasa, ca sunt doar 40 de ron! Am pierdut eu la viata mea mai mult.” si nici “E, asta este, m-am fript, data viitoare poate suflu si in iaurt si casc bine ochii”.

Acestia sunt oamenii care ma inspira, care ma fac sa imi beau dimineata cafeaua cu doua inghitituri in plus si sa zambesc inca cu mare speranta ca intr-o zi nu vom mai accepta niciun fel de siretlic din partea niciunei companii care incearca sa ne stoarca cativa zeci, cateva sute de lei pe baza increderii noastre. Si atunci nici nu va mai exista nicio tentativa de a stoarce bani in mod legal, dar totusi incorect, in cadrul unei colaborari lipsite de ideea de “fair”.

Increderea nu este un concept etern si trebuie mult discernamant atunci cand luam decizii care ne afecteaza relatia cu clientii. Trebuie sa punem in balanta ce pierdem cu ce castigam pe termen lung. Sa tinem cont, ca si companii si firme si pfa-uri si ce mai vreti voi ,ca trebuie sa ne deservim clientii cu maxima seriozitate, cu maxima corectitudine pentru ani buni.

Concluzia zilei: “Ani buni de profit” si “Sarlatanie” nu converg catre aceleasi obiective.


Tags: sarlataniecompaniireputatie companiifidelizare clienti

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]