Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa deveniti un interlocutor credibil

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cu siguranta, primul pas si singurul sine qua non este sa comunicati informatii veridice. Nu purtati conversatii pe care nu sunteti abilitat sa le aveti, nu dati sfaturi pentru probleme pe care nu sunteti avizat sa le rezolvati, nu promiteti ce stiti ca nu se va intampla.

Un antreprenor, un manager, un lider, un angajat al departamentului de vanzari. Iata doar 4 tipuri de persoane dintre cei care au nevoie de credibilitate maxima atunci cand poarta o conversatie. Intreaga afacere depinde de modul in care superiorii si subordonatii implicati in desfasurarea activitatilor isi dovedesc credibilitatea in fata persoanelor cu care interactioneaza.

Angajatorii, fie ei manageri sau chiar antreprenorii in persoana, nu vor reusi sa angajeze personalul de care au nevoie si pe care si-l doresc daca nu vor fi in stare sa se faca auziti si intelesi, daca nu sunt capabili sa starneasca interesul si entuziasmul.

O echipa de lucru nu va da rezultate performante daca nu sunt organizati de un conducator credibil in actiuni si in discursul oral.

Iata cateva sfaturi pentru cei care doresc sa isi imbunatateasca credibilitatea in discursul oral:

1.    Cunoasteti-va domeniul si activitatea desfasurata. Nu discutati pe marginea subectelor la care nu va pricepeti. Increderea cu care purtati o conversatie vine in majoritatea sa din increderea ca sunteti stapan pe ceea ce comunicati.

2.    Priviti-va interlocutorii in ochi. Nu va feriti privirea si pastrati contactul vizual in permanenta. In caz de conflict este recomandat sa ii distrageti atentia celui cu care discutati catre alte centre de interes: documente, monitorul calculatorului, samd. Un contact vizual in aceste cazuri poate calma situatiile de conflict sau le poate agrava iremediabil.

3.    Dati atentie limbajului non-verbal. Multi manageri si lideri nu pun accent pe importanta acestei coordonate. Imaginati-va un lider care doreste sa starneasca entuziasmul echipei sale si sta nemiscat, cu mainile pe langa corp si cu o mimica amortita. Cred ca m-am facut inteleasa.

4.    Exersati cat puteti inainte de a tine un discurs si in fiecare zi pentru un efect pe
termen lung.
Fie ca purtati conversatii ipotetice in fata oglinzii sau in masina pe drum spre birou, trebuie sa va cizelati calitatile de interlocutor sigur pe fortele proprii si credibil in discurs.




Tags: credibilitatea in afaceriliderimanageriantreprenori

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]