Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa iti transformi angajatii in specialisti in customer service si de ce ar trebui!

de Maria Nicutar 07 Ian. 2013 2689
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Customer service ... Iata un concept de care ne legam din ce in ce mai des. Am inceput sa ii dam atentie prin anul 2010 si de atunci a raman in centrul nostru de interese si prioritati. Acum mai mult ca niciodata, pe fondul unei crize economice profunde, mult adancite, incercam sa ne diferentiem de cei din jur si sa le oferim clientilor nostri experienta pe care o merita pentru eforturile depuse.

Nu trebuie sa neglijam faptul ca multe afaceri nu se centreaza pe servicii si produse pentru care consumatorii ideali sa fie dispusi sa scoata bani din buzunar fara sa stea pe ganduri. Mai ales acum, pe timp de criza, un parfum de lux poate sa mai astepte, o pereche de ghete de munte poate sa intre pe lista de asteptare si o jucarie prea scumpa poate fi inlocuita cu una la fel de distractiva, dar mai ieftina.

Asa ca cei care au de gand sa isi pastreze la un nivel de maxima decenta numarul de consumatori trebuie sa stie ca strategiile de customer service ii pot retine, le pot aminti de ce ar trebui sa cumpere de aici si nu "dincolo, unde e mai ieftin".

Pentru cei care vor ca strategiile de customer service sa isi dovedeasca rapid rata de rentabilitate, este esential sa inteleaga faptul ca angajatii trebuie implicati in mod principal in toata schema care ne poate anula efectele negative ale crizei. Angajatii nostri sunt cei pe umerii carora apasa, de foarte multe ori, responsabilitatea de a deveni cei mai puternici aparatori ai clientilor si potentialilor clienti.

Iata si cum sa ii transformam, din simpli angajati, in angajati gata oricand sa intervina pentru ca orice client sa se simta rege:

1. Orice angajat cheie trebuie sa preia sarcinile ofiterilor din departamentul de customer service.
Lasati-va angajatii sa raspunda la cele mai grele apeluri din partea celor mai nemultumiti si furiosi clienti. Vor intelege foarte clar de unde vin problemele in companie, cum se rezolva si cum pot fi evitate pe viitor. Per total, munca lor va fi una mai usoara dupa ce vor pleca de pe apeluri cu o noua lista de prioritati.

2. Orice angajat trebuie sa stea pe Facebook minim doua ore pe zi, timp de doua saptamani. Desigur, cifrele oferite aici sunt pur orientative. Voi decideti cat este necesar pentru ca angajatii vostri cheie sa inteleaga cum trebuie sa interactionzi cu un client, cine sunt acestia, ce isi doresc, ce fac in timpul liber, ce cerinte, dorinte, niveluri de educatie si niveluri salariale ii caracterizeaza.

3. Orice angajat cheie trebuie sa ia parte la sedintele ce privesc strategiile de customer service. Lasati-i sa ia parte la sedinte si la sesiunile de brainstorming pentru a veni cu idei care sa imbunatateasca relatia cu clientii si potentialii clienti. Lasati-i sa dea de greu, sa ia decizii gresite, sa repare lucrurile si sa isi adanceasca nivelul de cunostinte cu privire la acesti pioni sine qua non pentru succesul afacerii.



Sa aveti succes in toate si afaceri cat mai prospere din toate punctele de vedere!



sursa foto: www.sxc.hu



Tags: afaceriafaceri customer servicecustomer service

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei de afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]