Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum se vinde tineretea, frumusetea, frica si invidia?

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Majoritatea vor spune ca nu se pot vinde. Ori le avem, ori nu, si cu asta basta! Nu e adevarat. Va voi demonstra ca asta vindem si asta cumparam in fiecare zi din viata noastra. Pe aceste 4 stari emotionale se bazeaza multe campanii de advertising si marketing si acestea sunt cateva fundamente ale psihologiei consumatorilor.

Haideti sa ne gandim putin cum ne ducem noi deciziile de achizitionare. Cumparam un produs dezinfectant pentru closet fiindca suntem expusi la reclame care ne trezesc sentimente de frica legate de bacteriile care traiesc in mediul toaletelor.

Ne sunt insuflate sentimente de frica, de neliniste, de indoieli. „Daca este cazul sa previn si eu bacteriile X si sa cumpar produsul acesta?”, „Cred ca au dreptate si ma expun la multe riscuri si ar trebui sa il cumpar, maine.”

Este adevarat, toti procedam asa. Nu spun ca nu este benefic sa achizitionam aceste produse, dar incerc sa va arat cum se lucreaza pentru a se influenta deciziile cumparatorilor.

Sa luam alt exemplu clarificator. Cand cumparam o crema antirid, ne intereseaza ingredientele? Acestea ar trebui sa fie primele care sa ne spuna daca este cazul sa achizitionam sau nu acest produs care costa bani multi, totusi. Raspunsul este unul negativ, din pacate! Ne uitam cel mai des la reclame, la brosuri, la fliere samd, ne holbam la femeia care afirma ca are 50 de ani si arata de 30 cel mult si ne spunem:”Pai daca ea poate, eu de ce sa nu pot?”

Iata, dragi cumparatori cum ni se vinde tinerete si frumusete la bucata, cu un pret fix. Ridurile costa, celulita costa si mai mult, un set de buze pline deja ne reduce salariul la jumatate.

Haideti sa vedem cum ni se cumpara invidia. Este foarte simplu, din nefericire! Ati vazut acele reclame care ne prezinta afaceri care fac apel la dorinta de a deveni bogat, foart bogat si extrem de bogat, peste noapte, fara efort si cu un colorit de basm?

Sunt numeroase si majoritatea iti prezinta pe fundal situatia celor care deja au intrat in sistemul magic si beneficiaza de aceste bunatati din plin – toti confirma si rad cu frenezie -  si tu poate - doar poate, ca nu e sigur, sunt multi care asteapta - ai sansa sa mai incapi si tu alaturi de ei in explorarea profiturilor care stau la dispozitia tuturor.

Ei bine, aceasta, doamnelor si domnilor este invidie pura, in cea mai bruta forma pe care o putem gasi. Si nu putini sunt cei care o cumpara!




Tags: deciziile de achizitionarepsihologia consumatoruluiafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]