Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Customer service fara customer service aka drumul afacerilor catre esec
Customer service-ul a devenit arma cea mai de pret pentru multe afaceri care nu se disting atat de bine de cele cu care se afla in competitie. Alegem un magazin online anume fiindca stim ca intotdeauna au fost acolo pentru noi, ne-au ajutat, ne-au raspuns rapid la telefon, ne-au reparat produsele, ne-au returnat banii si cu scuzele de rigoare cand le-am cerut sa isi ia produsele nepotrivite inapoi.
Nu multe companii au o cultura bine inradacinata de customer service. Nu toate companiile stiu cum sa isi pretuiasca, cum sa isi arate respectul fata de clientii lor. Chiar daca discutam despre un client care nu cheltuieste mii de ron intr-un magazin si a venit sa cumpere un singur produs ieftin, acest lucru nu inseamna ca este mai putin important.Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Propriul meu plan de afaceri
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Secretul in customer service este sa ii respectam pe toti, deopotriva, si sa le aratam aceeasi apreciere in aceeasi masura. Un simplu client azi, maine poate deveni clientul care ne sustine in mare parte afacerile. Unii vor sa testeze, unii vor sa vada cu cine au de-a face, unii vor sa vada daca se merita sa se arunce la cumparaturi mai importante in contul unei companii anume.
Rezolvarea nemultumirilor, a plangerilor este unul dintre cele mai importante surse de stres, de tensiune, de conflict. Exista multe companii care nu rezolva nimic, multe companii care ocolesc momentul adevarului si nu returneaza banii promisi, nu primesc produsele defecte, nu iti ofera scuzele de rigoare cand angajatii lor au comis o greseala. Efectul normal: imaginea lor se va pata cu fiecare astfel de gest pe care il fac, gest care ii aduce si mai aproape de esec.
Customer service-ul, mai presus de orice, poate sa imbunatateasca sau sa strice imaginea, reputatia unei afaceri. In prezent, reputatia este cea mai valoroasa posesie a unei afaceri profitabile. Sa nu uitam ca majoritatea clientilor din ziua de astazi cumpara pe baza recomandarilor primite de la alti prieteni, rude si cunostinte. Vorba se duce rapid si marketing-ul din-gura-in-gura (word of mouth marketing) inca functioneaza de minune.
Ceea ce trebuie sa intelegem, ca antreprenori, manageri, leaderi, este faptul ca marketing-ul din-gura-in-gura nu aduce intotdeauna vesti bune. Si petele se transmit rapid si va fac defavoruri la fiecare pas.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit