Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Daca intreaba clientul, raspunsul este de fiecare data DA!

de Alexandra Capatina 03 Iun. 2010 2497
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cand un client te intreaba daca poti face ceva pentru el, raspunsul trebuie sa fie de fiecare data “da”, cu conditia ca solicitarea respectiva sa aiba cumva de-a face cu specificul afacerii tale.

Iata si exemplul meu preferat pe care l-am citit acum ceva vreme intr-o carte: exista o clienta excelenta care traia jumatate de an in Dallas si jumatate in Franta. In tot acest timp, femeia inchiria masini de la o cunoscuta firma de inchirieri auto. Anul trecut, cand se intorcea de la Paris, a sunat la firma de inchirieri auto pentru a-i anunta ca vrea sa stea cateva zile in New York inainte de a merge acasa, dar nu vroia sa inchirieze o masina de acolo. Spunea ca toate masinile de inchiriat din New York erau murdare si miroseau a fum de tigara. Vroia sa stie daca firma respectiva putea sa ii inchirieze o masina in Dallas si sa i-o trimita cu un sofer la New York. Pentru ca era o clienta veche, firma de inchirieri a acceptat acest lucru si i-a pus la dispozitie un sofer care sa ii duca masina pana in New York.

Acesta este un bun exemplu din care fiecare dintre noi ar trebui sa invatam ceva. Poate unii ar fi considerat ca a sta sa cauti un sofer pentru un client era pierdere de vreme, insa  firma de inchirieri auto nu a gandit asa. Ei s-au ocupat de client in detaliu, au facut orice ca sa-l multumeasca, pentru ca acel client sa apeleze toata viata la ei.

Daca putem sa ne ajutam clientii, ei vor vrea mereu sa faca afaceri cu noi ; mereu si mereu.



Tags: editorialclientfirma

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

In goana dupa clienti - idei ingenioase de impachetare a produselor

de Teo Manole
13 Iun 2016
Cum lumea continua sa evolueze, cresc si cerintele pentru portabilitatea produselor. Suntem o specie interesanta de consumatori. Vrem sa accesam...

Clientul nostru, stapanul nostru?

de Julian Manescu
02 Sep 2014
Frecventezi aceleasi locuri sau ai facut o fixatie pentru un anumit produs sau serviciu? Atunci cu siguranta ai primit macar o data in viata un card...

Forta de munca din firma ta, cel mai puternic capital activ pe care il vei avea vreodata!

de Maria Nicutar
01 Iul 2014
Ne petrecem jumatate din timp muncind, in majoritatea cazurilor si cu mici exceptii. Unii dintre noi au salarii bune, foarte atragatoare. Mai sunt si...

4 trucuri infailibile pentru a va pune clientii pe fuga

de Marian Curelaru
31 Ian 2014
De regula, intr-un astfel de spatiu sunteti obisnuit sa gasiti sfaturi, recomandari sau exemple de bune practici. In acest caz, ar trebui sa cititi...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]